«کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» در آمریکای شمالی 400 میلیون دلاری شد. فروش کلی این اکشن کمیک استریپی در این منطقه به رقم 401 میلیون دلار رسید.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۸
«کاپیتان آمریکا» 400 میلیونی شد

به گزارش جام جم آنلاین، فروش هفتگی این فیلم که دو ماه قبل به روی پرده سینماها رفت، در حال حاضر به 2 میلیون دلار رسیده است.

تهیه کنندگان این اکشن ابرقهرمانانه در کمپانی والت دیزنی و شرکت فیلم سازی مارول، پیش بینی چنین موفقیت کلانی را برای آن در جدول گیشه آمریکا می کردند.

سومین قسمت مجموعه فیلم «کاپیتان آمریکا» با این رقم فروش، عنوان پرفروش ترین فیلم سال 2016 سینمای آمریکا را به خود اختصاص داده است.

باید دید با شروع فصل تابستان سینما، آیا فیلم تازه ای می تواند رکورد فروش بالای این اکشن ماجراجویانه و کمیک استریپی را بشکند یا خیر.

این در حالی است که تحلیل گران اقتصادی سینما بعید می دانند هیچ یک از محصولات پرسروصدای فصل تابستان، موفق به انجام چنین کاری شوند.

«کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» در سطح بین المللی هم با موفقیت عمل کرده و لقب پرفروش ترین فیلم سال را در سطح بین المللی از آن خود کرده است.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، تماشاگران سینما در بیش از 60 کشور دنیا تا به حال رقمی حدود 744 میلیون دلار، برای تماشای این فیلم پرداخت کرده اند.

به این ترتیب، فروش جهانی «کاپیتان آمریکا»ی جدید در سطح جهانی (هم آمریکا و هم بقیه کشورهای دنیا) به رقم کلان یک میلیارد و صد و چهل و پنج میلیون دلار رسیده است.

کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا در این قسمت از این مجموعه فیلم، مجبور به مبارزه ای سخت با دوستان قدیمی خود هم چون مرد آهنی و بیوه سیاه می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها