مدیر کل امور فرهنگی و پیشگیری در ستاد مبارزه با مواد مخدر:

نوجوانان و جوانان بیشتر در معرض خطر و آسیب هستند

مدیر کل امور فرهنگی و پیشگیری در ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: گروه سنی 20 تا 24 سال 17 درصد از معتادان کشور را تشکیل می دهند. پدر و مادران همواره تلاش می کنند آینده ای روشن برای فرزندانشان رقم زنند. اعتیاد، این بلای خانمانسوز؛ از جمله معضلاتی است که مسیر زندگی را سخت و دشوار می سازد.
کد خبر: ۹۱۵۴۸۲
نوجوانان و جوانان بیشتر در معرض خطر و آسیب هستند

به گزارش جام جم آنلاین ، عارف وهاب زاده در گفت و گو با برنامه «خانه و خانواده» رادیو ایران با بیان اینکه تحقیقات انجام شده در سال 90، نشان می دهد گروه سنی نوجوانان و جوانان بیشتر از اقشار دیگر جامعه در معرض خطر و آسیب هستند، گفت: گروه سنی 20 تا 24 سال 17 درصد از معتادان کشور را تشکیل می دهند. علاوه بر این گروه، بخش وسیعی از گروه سنی 35تا 39 به این بیماری مبتلا هستند.

مدیر کل امور فرهنگی و پیشگیری در ستاد مبارزه با مواد مخدر در ادامه افزود: با آنکه همواره به مردم تاکید می کنیم ازدواج، اشتغال و تحصیلات دانشگاهی می تواند انسان را از خطر ابتلا به اعتیاد دور نگاه دارد، اما تحقیقات انجام شده خلاف این گفته ها را تایید کرد. تحقیقات انجام شده نشان داد؛ متاهلان پیش از 60 درصد و شاغلان 50 درصد از مبتلایان به این بیماری را می دهند.

«عارف وهاب زاده» مدیر کل امور فرهنگی و پیشگیری در ستاد مبارزه با مواد مخدر، درباره ی باورهای نادرست و غلطی که خطر مبتلا شدن به اعتیاد را تشدید می کند؛ توضیحاتی ارائه داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها