برادلی کوپر برای اولین فیلم سینمایی خود در مقام کارگردان، به دنبال بازیگر زن می گردد. این فیلم نسخه تازه ای از فیلم کلاسیک «ستاره ای متولد می شود» است.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۷
برادلی کوپر در جست و جوی «ستاره»

به گزارش جام جم آنلاین ، در حالی که خود این بازیگر در نقش اصلی مرد داستان فیلم ظاهر می شود، هنوز بازیگر زن نقش اصلی پیدا نشده است.

در این بین، نام چند خواننده سرشناس دنیای موسیقی برای بازی در این نقش مطرح شده است. اما هیچ از این نام ها، هنوز با سازندگان فیلم به توافق نرسیده اند.

به دلیل حال و هوای داستان این درام جوان پسند، بازیگر زن آن حتما باید از بین فعالان دنیای موسیقی انتخاب شود و یک بازیگر زن سینما نمی تواند در این نقش ظاهر شود.

به نوشته امپایر آنلاین، برادلی کوپر چند سال است که قصد ورود به دنیای فیلم سازی را دارد و تاکید کرده که این ورود حتما باید با کارگردانی نسخه تازه ای از «ستاره ای متولد می شود» باشد!

او که دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شده، هم یکی از تهیه کنندگان این فیلم هست و هم در کار دوباره نویسی فیلم نامه آن همکاری خواهد داشت.

بنا به دلایلی که هنوز معلوم نیست، برادلی کوپر قصد دارد بازیگر اصلی زن فیلم خود را از بین فعالان هنری قشر سیاه پوست انتخاب کند.

گفته می شود او با این کار، قصد دارد نگاهی هم به روابط دو قشر سفید و سیاه پوست جامعه آمریکا بیندازد و فیلمی ضد نژادپرستی ارائه کند.

داستان فیلم در باره هنرمند سرشناسی است که به دنبال کشف یک استعداد جدید است. اما این کشف تازه، خیلی زود به صورت چهره ای موفق تر از کاشف خود درمی آید.

نسخه اصلی فیلم در سال 1954 و با بازی جودی گارلند و جیمز میسن تولید شد. صنعت سینما یک بار دیگر در سال 1976، نسخه تازه ای از آن را تولید کرد. باربارا استرایسند و کریس کریستوفرسن بازیگران این نسخه بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها