اهل فن و تحلیل گران اقتصادی سینما این روزها این پرسش را مطرح می کنند، که آیا قسمت تازه ای از مجموعه فیلم «مردان ایکس» تولید خواهد شد یا خیر.
کد خبر: ۹۱۴۲۲۳
سرنوشت نامعلوم «مردان ایکس»

به گزارش جام جم آنلاین، طرح این پرسش از آن جا نشات می گیرد که تازه ترین قسمت این مجموعه اکشن و ابرقهرمانانه، فروش بالایی در آمریکای شمالی نداشته است.

فروش کم و دور از انتظاردو هفته ای 136 میلیون دلاری «مردان ایکس: آپوکالیپس» در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی، شک و تردیدهایی در ادامه حیات این مجموعه فیلم بوجود آورده است.

اهل فن می گویند این قسمت فیلم با هزینه کلان 175 میلیون دلاری تهیه شد و سازندگانش انتظار یک فروش چشمگیر و بالای 100 میلیون دلاری را برای آن در هفته اول نمایش داشتند.

حالا که چنین اتفاقی رخ نداده، این نظریه قوت زیادی گرفته که کمپانی فوکس قرن بیستم نسبت به تولید قسمت های بعدی فیلم، با تردیدهای جدی روبروست.

فروش پائین تازه ترین قسمت این مجموعه کمیک استریپی در آمریکای شمالی، با موفقیت خوب مالی آن در بقیه کشورهای دنیا همراه شده است.

در حالی که تماشاگران آمریکایی روی خوش چندانی به ماجراجویی های ابرقهرمانانه مردان ایکس نشان نداده اند، تماشاگران بین المللی استقبال بالایی از آن کرده اند.

فروش فیلم در 76 کشور دنیا به رقم کلان 342 میلیون دلار رسیده است. این رقم دوبرابر رقم فروش آن در آمریکای شمالی بوده است.

استقبال تماشاگران بین المللی از فیلم در حالی است که هنوز سینماهای کشور ژاپن، آن را به نمایش عمومی نگذاشته اند. محصولات هالیوودی معمولا فروش بالایی در این کشور آسیایی دارند.

تماشاگران چینی هم چیزی نزدیک به 100 میلیون دلار برای تماشای فیلم پرداخته اند و این تحلیل وجود دارد که فروش فیلم در ژاپن هم رقمی در همین حدود خواهد بود.

برخی از تحلیل گران سینمایی عقیده دارند موفقیت بالای مالی «مردان ایکس» تازه، آن قدر به دل تهیه کنندگانش نشسته که قسمت های بعدی آن را هم تولید کنند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها