نسخه تازه و زنده «کتاب جنگل» هم به دنبال یک فروش کلان جهانی یک میلیار دلاری است. فروش کلی جهانی فیلم، فعلا 900 میلیون دلار است.
کد خبر: ۹۱۳۳۵۴
«کتاب جنگل» در انتظار فروش یک میلیاردی

به گزارش جام جم آنلاین ، نمایش عمومی این فیلم هم اکنون در سی و هفت کشور دنیا ادامه دارد و بزودی، تعداد بیشتری کشور دنیا به این جمع می پیوندد.

در حالی که اکران عمومی «کتاب جنگل» در آمریکای شمالی به روزهای پایانی خود می رسد، کمپانی والت دیزنی به ادامه نمایش بین المللی آن امیدوار است.

سینماهای آمریکای شمالی تا به حال، فروشی 347 میلیون دلاری را برای این کمدی اکشن فانتزی ثبت کرده اند. فروش هفتگی فیلم در این محل، به رقم 4 میلیون دلار رسیده است.

اما نمایش عمومی بین المللی فیلم هم چنان با موفقیت ادامه دارد. رقم فروش بین المللی فیلم ، هم اکنون به 548 میلیون دلار رسیده است.

مدیران کمپانی والت دیزنی امیدوارند نمایش عمومی فیلم در بیش از سی کشور دیگر دنیا در هفته های آینده، کمک کند تا رقم فروش کلی جهانی آن به مرز یک میلیارد دلار برسد.

تحلیل گران اقتصادی سینما می گویند موفقیت یک میلیارد دلاری دو فیلم دیگر این کمپانی در سال 2016، آن ها را به موفقیت بالای مالی محصولات دیگری چون «کتاب جنگل» امیدوار کرده است.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، دو فیلم «زوتوپیا» و «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» از محصولات پرسروصدای این کمپانی هستند که توانسته اند رقم فروش یک میلیارد دلاری را رد کنند.

اهل فن به طرح این پرسش سخت می پردازند که آیا کمپانی والت دیزنی می تواند نام سه فیلم را در فهرست یک میلیارد دلاری های سال 2016 خود ثبت کند یا خیر.

نسخه تازه «کتاب جنگل» والت دیزنی، براساس نسخه انیمیشنی موفق دهه شصت میلادی این کمپانی تهیه شده است. قرار است این نسخه زنده، صاحب قسمت های تازه هم بشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها