در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 25 خرداد ماه، «تفاوت مشاوره و روان درمانی»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۱۳۳۳۵
بررسی تفاوت های مشاوره و روان درمانی در «سایبان آرامش»

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که آموزش وپیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت از جمله اهداف آن است.

برنامه رادیویی «سایبان آرامش» روز سه شنبه با حضور دکتر حمیدرضا بابا مرادی، روان شناس به این پرسش های مخاطبان درباره «برای حل مسائل‌مان به مشاور مراجعه کنیم یا روان‌درمانگر؟» پاسخ می دهد.

در این برنامه، شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، برنامه «سایبان آرامش» از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

«یکی مثل همه» و داشتن ارتباط موثر در محیط کار

شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 25 خرداد ماه، در برنامه«یکی مثل همه» به بررسی موضوع «داشتن ارتباط موثر درمحیط کار» می پردازد.

برنامه «یکی مثل همه»، روز سه شنبه، با حضور دکتر مصطفی فروتن، روانشناس به پرسش های شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش در باره «ارتباط موثر؛ داشتن ارتباط موثر در محیط کار» پاسخ می دهد.

یادآور می شود، «یکی مثل همه» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 16:30 به مدت 25 دقیقه پخش می شود.

«مجله پزشکی» و روز جهانی اهدا کنندگان خون

برنامه «مجله پزشکی» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 25 خرداد ماه، موضوع «روز جهانی اهدا کنندگان خون» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

برنامه «مجله پزشکی» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است، روز سه شنبه، از ساعت 15:00به مدت 60 دقیقه با حضوردکتر مجید مسلمی، رئیس آموزش و جذب اهداکنندگان سازمان انتقال خون استان تهرانبه این موضوع «شرایط اهدا کننندگان خون در ماه مبارک رمضان» خواهد پرداخت.

گفتنی است، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، برنامه «مجله پزشکی» هر روز به یکی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد.

«تا خدا راهی نیست » از رزق حلال می گوید

ویژه برنامه «تا خدا راهی نیست» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 25 خرداد ماه، به این پرسش «رزق حلال چیست؟ برای کسب رزق حلال چه باید کرد ؟» پاسخ می دهد.

ویژه برنامه افطار «تا خدا راهی نیست» با هدف خودسازی و رسیدن به رضایت الهی به مدت 30 شب با ایجاد فضای عرفانی شاد و تلفیقی از بخش های کوتاه و شنیدنی در قالب گزارش، نمایش، داستان، مصاحبه، مسابقه و .. با شنونگان صدای سلامت همراهی می کند.

برنامه «تا خدا راهی نیست» که کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است، با حضور حجت الاسلام سعیدی، مدرس دانشگاه؛ حجت الاسلام علی آقا بابا،کارشناس مذهبی و دکتر راسخی، متخصص تغذیه، با موضوع «ابعادا ارتباطی انسان با خدا و خود و اجتماع » به این پرسش ها رزق حلال چیست؟ برای کسب رزق حلال چه باید کرد ؟و اثرات رزق حلال در زندگی افراد چیست؟ پاسخ می دهد.

گفتنی است، ویژه برنامه افطار «تا خدا راهی نیست» در ایام ماه مبارک رمضان، هر روز از ساعت 19:10 به مدت 110 دقیقه ، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

بیماری های روانپزشکی در «سپهر دانش»

شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 25 خرداد ماه، دربرنامه«سپهر دانش» به موضوع «بررسی موردی بیماری های روانپزشکی» می پردازد.

«سپهر دانش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است که روز سه شنبه، از ساعت22:05 به مدت 105 دقیقه با کارشناسی دکتر حمدیه، روانپزشک به موضوع «بررسی موردی یماری هایروانپزشکی» می پردازد.

این برنامه شامل بخش‌های گوناگونی نظیر شرح حال و معاینه بالینی، معرفی دستاوردهای علمی مراکز دانشگاهی و گزارش شبانه از بیمارستان ها و .. است.

شنوندگان با ارسال پیامک به شماره 30000102 و تماس با شماره 22021954 به سوالات مطرح شده در برنامه پاسخ می دهند و گاهی نیز با ارسال دلنوشته های پیامکی خود با این برنامه ارتباط برقرار می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها