برنامه های امروز رادیو سلامت

«مجله پزشکی» و راههای پیشگیری از ریفلاکس

موضوع «شاد کردن؛ هدیه دادن و هدیه گرفتن»، سه شنبه ـ 25 خرداد ماه، در برنامه «صبح و زندگی» شبکه رادیویی سلامت، بررسی می شود.
کد خبر: ۹۱۳۱۲۴
شادی و نشاط در«صبح و زندگی»

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه صبحگاهی «صبح و زندگی» که کاری از گروه اجتماعی این شبکه رادیویی است، در خصوص این پرسش «اگر هدیه ای بگیرید بیشتر خوشحال می شوید یا اینکه هدیه بدهید؟» با دکتر حمیدرضا بابامرادی، روانشناس گفت و گو می کند.

اطلاع رسانی صبحگاهی، و ایجاد امید و نشاط در شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش از جمله اهداف این برنامه رادیویی است.

از این رو، موضوعات این برنامه رادیویی بر اساس نیاز مخاطبان و دغدغه های شنوندگان از جمله محیط زیست، ترافیک، بیماری ها و غیره انتخاب می شود.

گفتنی است، برنامه زنده «صبح و زندگی»، شنبه تا پنجشنبه هر هفته، از ساعت 7:05 دقیقه به مدت 80 دقیقه، بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

نکات تغذیه ای در ماه ضیافت الهی روی موج تندرستی

برنامه «فراسو» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 25 خرداد ماه، با حضور کارشناسان به سوالات شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش درباره «نکات تغذیه ای مهم در وعده های غذایی در ماه مبارک رمضان» پاسخ می دهد.

«فراسو» عنوان برنامه ای از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است، که به منظور آگاهی، اطلاع رسانی، تعامل با شنوندگان و ارائه راهکارهای مناسب؛ هر روز در این برنامه رادیویی از یکی از پزشکان متخصص دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنوندگان پاسخ و راهکارهای مناسب را ارائه دهد.

این برنامه، روز سه شنبه، با حضور فریبا کوهدانی، دکترای تغذیه به سوالات شنوندگان در خصوص «نکات تغذیه ای مهم در وعده های غذایی در ماه مبارک رمضان» پاسخ می دهد.

گفتنی است، برنامه «فراسو» ، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 8:30 به مدت 30 دقیقه، به کوشش برنامه سازان گروه «بهداشت و تندرستی» و گروه «تغذیه و سلامت»، بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز، تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

«خونه زندگی» و مهارت مدیریت پول توجیبی

شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 25 خرداد ماه، در برنامه «خونه زندگی»، به موضوع «اقتصاد خانواده» خواهد پرداخت.

برنامه «خونه زندگی» که کاری از گروه خانواده این شبکه رادیویی است روز سه شنبه با حضور دکتر فروغ اسرافیلیان، روانشناس به سوالات شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش در خصوص اینکه «مهارت مدیریت پول توجیبی» پاسخ می دهد.

این برنامه از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان های ضروری و پخش تماس های مردمی تشکیل شده است.

گفتنی است، برنامه «خونه زندگی»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در قالب یک نمایش رادیویی از ساعت 10:30 به مدت 80 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

«نیم نگاه» و خود اشتغالی در خانواده

برنامه «نیم نگاه» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 25 خرداد ماه، «خود اشتغالی در خانواده» را بررسی می کند.

«نیم نگاه» مجله ای خبری و تحلیلی است که به بررسی موضوعات روز سلامت در ابعاد مختلف روان، جسم و اجتماعی می پردازد.

روز سه شنبه، در برنامه «نیم نگاه» که کاری از گروه خانواده شبکه رادیویی سلامت است، از ساعت 12:30 به مدت 40 دقیقه با حضور پروفسور اسماعیل شهبازی، پدر علم ترویج و آموزش کشاورزی ایران و دکتر عباس رجایی، کمیسیون کشاورزی مجلس و کارشناس اقتصاد، به موضوع «کشاورزی خانواده گی و نقش آن در اقتصاد خانواده» می پردازد.

گفتنی است، برنامه «نیم نگاه» روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها