درام دلهر آور «احضار روح 2» توانست با شکست دادن دو فیلم جدید دیگر در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی، صدرنشین جدول هفتگی فروش شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۴۵
پرفروش های گیشه آمریکا +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، این فیلم با فروش بالای 40 میلیون دلاری خود، موفق به کسب این مقام شد. این در حالی است که قسمت اول آن، افتتاحیه بهتری داشت.

کارگردانی این درام ترسناک را جیمز ون فیلم ساز آسیایی تبار سینما انجام داده و بازیگرانی هم چون ورا فارمیگا و پاتریک ویلسن در نقش کاراکترهای اصلی آن بازی کرده اند.

داستان فیلم در باره زوج میان سالی است، که متخصص مبارزه با ارواح خبیثه و دیگر نیروهای شر ماورائ طبیعه هستند. آن ها در قسمت دوم فیلم، با ماجراهای تازه ای روبرو می شوند.

دومین فیلم جدول گیشه نمایش، فانتزی پرخرج و پرسروصدای «وارکرافت» است. این فیلم بر خلاف انتظار اهل فن نتوانست صدرنشین جدول شود.

فروش 24 میلیون دلاری فیلم، حکایت از آن می کند که این اکشن فانتزی نمایش عمومی موفقیت آمیز و بالایی در سینماهای آمریکای شمالی نخواهد داشت.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، سومین فیلم جدول گیشه نمایش هم یک فیلم تازه است. قسمت دوم درام فانتزی و دلهره آور «حالا تو مرا می بینی» این ردیف را به خود اختصاص داد.

این محصول تازه شرکت فیلم سازی لاینزگیت، موفق شد در سه روز اول نمایش خود 23 میلیون دلار فروش کند. قسمت اول فیلم در سال 2013، افتتاحیه ای 30 میلیون دلاری داشت.

قسمت دوم «لاک پشت های نوجوان نینجا» با فروشی حدود 15 میلیون دلار، در ردیف چهارم جدول گیشه نمایش نشست. فروش 17 روز اول این کمدی اکشن، به 60 میلیون دلار رسیده است.

«مردان ایکس: آپوکالیپس» با فروش 10 میلیون دلاری خود، ردیف پنجم جدول را از آن خود کرد. فروش 10 روز اول این اکشن کمیک استریپی، حدود 138 میلیون دلار شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها