کیت وینسلت بازیگر اسکار گرفته سینما به ادریس البای سیاه پوست می پیوندد، تا در «کوهی بین ما» بازی کند. این فیلم حال و هوایی درام و رومانتیک دارد.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۵
«وینسلت» بازیگر فیلم هانی ابواسد

به گزارش جام جم آنلاین ، فیلم نامه اقتباسی فیلم براساس داستان کتاب پررمزورازی به همین نام نوشته شده، که چارلز مارتین نویسنده آن است.

داستان پرهیجان کتاب مارتین در باره دو غریبه ای است که پس از سقوط هواپیمایشان، توانسته اند جان سالم به درببرند. این هواپیما در دل جنگل انبوه کولورادو سقوط کرده است.

تمام شرایط حکایت از مرگ آن ها می کند و این در حالی است که کسی اطلاعی از زنده بودنشان ندارد. اما این دو نجات یافته تمام تلاش خود را می کنند، تا به دنیای متمدن و انسانی برگردند.

در حالی که کاراکتر زن داستان زخمی شده و نسبت به نجات یافتن ناامید است، کاراکتر مرد دکتر کوهنوردی است که به رهایی و نجات اطمینان دارد.

شرکت مستقل فیلم سازی «فوکس 2000» تهیه کننده این درام انسانی 30 میلیون دلاری است. هانی ابواسد کارگردان مطرح فلسطینی، وظیفه کارگردانی فیلم را به عهده دارد.

او می گوید داستان کتاب مارتین را به این دلیل برای اولین فیلم انگلیسی زبان خود انتخاب کرده، که در باره امید و تلاش برای ادامه حیات در یک شرایط بغرنج و غیرممکن است.

به نوشته امپایر آنلاین، سازندگان «کوهی بین ما» امیدوارند آن را برای نمایش عمومی در فصل اسکاری فیلم ها در آخرین روزهای فصل پائیز آماده کنند.

منتقدان سینمایی عقیده دارند این درام انسانی در رشته هایی چون بهترین فیلم، کارگردانی، فیلم نامه و بازیگری نامزد دریافت جوایز اسکار خواهد شد.

هانی ابواسد قبل از این برای درام دلهره آور و سیاسی فلسطینی زبان «و اینک بهشت»، نامزد دریافت اسکار بهترین فیلم خارجی سال شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها