در حالی که فیلم برداری قسمت دوم «جک ریچر» به نیمه های راه رسیده، اولین عکس های فیلم در اختیار رسانه های گروهی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۲۳۷۰
اولین عکس های «جک ریچر» تام کروز

به گزارش جام جم آنلاین ، این فیلم با نام «جک ریچر: هرگز به عقب برنگرد» اکران عمومی خواهد شد و کابی اسمولدرز نقش مقابل کروز را در آن به عهده دارد.

تام کروز در داستان قسمت تازه، دوباره در نقش کاراکتر جک ریچر بازی می کند. او یک مامور پلیس است که به شیوه خودش با افراد خاطی و بدطینت مقابله می کند.

گروه سازنده فیلم، تا به حال در لوکیشن های مختلف منطقه اورلئان کار فیلم برداری را انجام داده اند. قرار است بخشی از صحنه های فیلم هم در نیویورک فیلم برداری شود.

فیلم نامه اقتباسی فیلم، براساس هجدهمین نوول لی چایلد نوشته شده است. این مجموعه نوول، با محوریت کاراکتر جک ریچر داستان های اکشن و مرموز خود را تعریف می کند.

در داستان هجدهمین قسمت این نوول، کاراکتر ریچر پس از بازگشت به پایگاه نظامی محل کار خود، متوجه می شود برایش پاپوش دوخته شده و وی متهم به ارتکاب یک قتل است.

از قرار معلوم، این اتفاق 16 سال قبل رخ داده و پرونده آن تازه باز شده است. ریچر وارد دنیایی توطئه آمیز می شود، تا رمز و راز پشت پرده را کشف کند.

ادوارد زویک که تام کروز را در درام تاریخی «آخرین سامورایی» کارگردانی کرد، وظیفه کارگردانی قسمت دوم «جک ریچر» را به عهده دارد.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، قسمت اول فیلم در سال 2012 به روی پرده سینماها رفت. این فیلم با هزینه 60 میلیون دلاری خود، موفق به فروشی 80 میلیون دلاری در آمریکای شمالی شد.

استقبال تماشاگران سینما در بقیه کشورهای دنیا از این اکشن دلهره آور و پررمزوراز، بیشتر از تماشاگران آمریکایی بود. آن ها برای تماشای این فیلم، بیش از 100 میلیون دلار پرداخت کردند.

دومین قسمت «جک ریچر» برای نمایش عمومی در فصل بهار سال آینده میلادی آماده خواهد شد. هزینه تولید فیلم، حدود 80 میلیون دلار اعلام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها