همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه «قاصدک» شبکه رادیویی سلامت، امروز ـ 18 خرداد ماه، قصه های کودکانه و قصه های قرآنی را تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می کند.
کد خبر: ۹۱۱۳۵۱
قصه های قرآنی را در «قاصدک» بشنوید

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «قاصدک» عنوان برنامه ای شاد و آموزنده از گروه خانواده شبکه رادیویی سلامت است که برای گروه های سنی الف (کودکان 4 تا 7 سال) تهیه شده و از زبان مادری است که برای کودکان خود قصه می گوید و تلاش می کند از طریق قصه به صورت غیر مستقیم به کودکان آموزش دهد.

این قصه ها با هدف آموزش بهداشت فردی، اجتماعی، سلامت معنوی و ابعاد مختلف حوزه سلامت روایت می شود.

گفتنی است، قاصدک هرشب ساعت 21 به مدت 15 دقیقه، از موج اف. ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

بیماری های اختلالات خواب در «سپهر دانش»

شبکه رادیویی سلامت، امروز ـ 18 خرداد ماه، دربرنامه«سپهر دانش» به موضوع«بررسی موردی بیماری هایاختلالات خواب» می پردازد.

«سپهر دانش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است که از ساعت22:05 به مدت 105 دقیقه با کارشناسی دکتر خسرو صادق نیت، فلوشیپ اختلالات خواب) به موضوع «بررسی موردی اختلالات خواب» می پردازد.

این برنامه شامل بخش‌های گوناگونی نظیر شرح حال و معاینه بالینی، معرفی دستاوردهای علمی مراکز دانشگاهی و گزارش شبانه از بیمارستان ها و... است.

شنوندگان با ارسال پیامک به شماره 30000102 و تماس با شماره 22021954 به سوالات مطرح شده در برنامه پاسخ می دهند و گاهی نیز با ارسال دلنوشته های پیامکی خود با این برنامه ارتباط برقرار می کنند.

«نیم نگاه» و نقش صنایع دستی در اقتصاد خانواده

برنامه «نیم نگاه» شبکه رادیویی سلامت، امروز ـ 18 خرداد ماه، «اقتصاد در خانواده؛ صنایع دستی» را بررسی می کند.

«نیم نگاه» مجله ای خبری و تحلیلی است که به بررسی موضوعات روز سلامت در ابعاد مختلف روان، جسم و اجتماعی می پردازد.

در همین ارتباط، روز سه شنبه، در برنامه «نیم نگاه» که کاری از گروه خانواده شبکه رادیویی سلامت است، از ساعت 12:30 به مدت 40 دقیقه با حضور رجبعلی خسرو آبادی، مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران؛ شهلا باقری، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و پژوهشگر اقتصاد خانواده و جامعه شناس، به این پرسش که نقش صنایع دستی در اقتصاد خانواده چیست؟ پاسخ داده می شود.

گفتنی است، برنامه «نیم نگاه» روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها