آنتونی هاپکینز بازیگر کهنه کار انگلیسی تبار سینما هم، به جمع بازیگران قسمت تازه مجموعه فیلم اکشن و علمی تخیلی «تغییرشکل دهندگان/ ترانسفورمرها» پیوست.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۵
هاپکینز در جمع «تغییرشکل دهندگان»

به گزارش جام جم آنلاین ، این هنرمند اسکار گرفته و 78 ساله سینما، در داستان فیلم که با نام «تغییرشکل دهندگان: آخرین شوالیه» تولید می شود، در نقش یک سلحشور بازی خواهد کرد.

به این ترتیب و با توجه به نام فیلم، پرسشی که از سوی منتقدان مطرح می شود این است که آیا هاپکینز کاراکتر اصلی و محوری داستان قسمت تازه آن است؟

این در حالی است که سازندگان فیلم فقط به اعلام حضور آنتونی هاپکینز در فیلم اشاره کرده و توضیحی در باره نوع حضور او در آن نداده اند!

بنابراین فعلا اصلا معلوم نیست هاپکینز به عنوان بازیگر در جلوی دوربین حضور و بازی دارد، یا این که صدایش را به یکی از روبات های عظیم الجثه سلحشور فضایی قرض خواهد داد.

به نوسته سایت اینترنتی امپایر آنلاین، کار فیلم برداری صحنه های کوبای فیلم تمام شده و گرئه سازنده، همین روزها راهی دیترویت آمریکا می شوند.

قسمت تازه «تغییرشکل دهندگان» از لوکیشن های متنوع و متفاوتی بهره خواهد گرفت و برای نمایش عمومی در 23 ژوئن سال 2017 آماده خواهد شد.

مایکل بی امر کارگردانی این اکشن علمی تخیلی را به عهده دارد. او فیلم خود را براساس فیلم نامه ای از کن نولان و متیو هالووی می سازد.

مارگ والبرگ برای دومین بار با این مجموعه فیلم به عنوان بازیگر همکاری دارد. جاش دوهامل و ایزابلا مونر هم دیگر بازیگران مهم آن هستند.

البته به این بازیگران باید گروهی از روبات های عظیم الجثه فضایی را هم اضافه کرد، که با کمک فن آوری های جدید کامپیوتری در کنار بازیگران زنده فیلم به ایفای نقش می پردازند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها