بری لارسن بازیگری که امسال جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را گرفت، در یک همکاری جدید با شرکت فیلم سازی مارول در یک نقش ابرقهرمانانه ظاهر می شود.
کد خبر: ۹۱۰۱۵۹
بری لارسن «کاپیتان مار- ول» شرکت مارول می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، این بازیگر26 ساله این روزها مشغول مذاکره با مسئولان این شرکت فیلم سازی است، تا نقش اصلی فیلم «کاپیتان مار- ول» را به عهده بگیرد.

اگر چه مذاکرات در مراحل ابتدایی قرار دارد، اما منابع نزدیک به مارول می گویند لارسن قرارداد بازی در این اکشن کمیک استریپی را امضا خواهد کرد.

همین منابع می گویند بری لارسن گزینه اول و اصلی شرکت مارول برای بازی در این درام ابرقهرمانانه زن محور است و این شرکت، ترجیح می دهد فیلمش را با بازی او جلوی دوربین ببرد.

در داستان فیلم، لارسن باید نقش خلبان ورزیده، ماجراجو و ماهری به نام کارول دانورس را بازی کند که در خون او ماده ای ویژه وجود دارد.

این ماده ویژه به این خلبان امکان آن را می دهد که صاحب قدرت های ویژه ای شود و در مقام ابرقهرمانی به نام مار- ول، به جنگ با موجودات خبیث پرقدرت برود.

به نوشته هالیوود ریپورتر، تیم دو نفره نیکول پرلمن و مگ له فائو برای کار نگارش فیلم نامه اقتباسی «کاپیتان مار- ول» انتخاب شده اند.

شرکت فیلم سازی مارول هنوز کارگردانی برای این اکشن ابرقهرمانانه تازه خود پیدا نکرده است. قرار است کارگردان فیلم تا دو ماه دیگر انتخاب و معرفی شود.

با آن که هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری «کاپیتان مار-ول» تعیین نشده، شرکت مارول تاریخ هشتم مارس سال 2018 را به عنوان زمان نمایش عمومی آن انتخاب کرده است.

بری لارسن که بهار امسال برای درام پرتنش و خانوادگی «اتاق» موفق به دریافت اولین اسکار بازیگری خود شد، اکشن دلهره آور «کونگ: جزیره اسکال» را آماده نمایش عمومی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها