تنها برنامه سینمایی رادیو ایران به بررسی مستندهایی که در باره امام خمینی ساخته شده، می پردازد و آلبوم نینوا اثر استاد حسین علیزاده در برنامه «عندلیب» مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۰۹۸۸۹
از بررسی مستند عیسی خمینی (ه) تا پخش آلبوم نینوا

به گزارش جام جم سیما به نقل از شبکه رادیویی ایران، مدیر گروه فرهنگ و اندیشه در باره برنامه اذان گاهی ظهر رادیو ایران به نام «به افق آفتاب» به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حسن همایی در ساعت 12:45 گفت: در این برنامه دکتر محمد مهدی عبد خدایی در خصوص تاریخچه مبارزات حضرت امام خمینی (ره) و شکل گیری قیام 15 خرداد می گوید همچنین از وظیفه مردم برای حفظ انقلاب در دوران جدید صحبت می کند.

یدالله گودرزی ادامه داد : برنامه موسیقیایی عندلیب به تهیه کنندگی زهره سربازی و کارشناسی مهرداد هویدا که پنج شنبه شب ها ساعت 19:45 ا ز رادیو ایران پخش می شود. این هفته با توجه به مناسبت های پیش رو به صورت ویژه به موسیقی های شاخص انقلاب و موسیقی های سوگ در مناطق مختلف می پردازد و آلبوم نینوا نوا اثر استاد حسین علیزاده مورد تحلیل و برررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران در پایان از برنامه «حوض نقره» که به تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست و اجرای مهرناز فقیهی و کارشناسی سعیده جانی خواه روز جمعه 14 خرداد ساعت 15:00 از رادیو ایران پخش می شود، یاد کرد و گفت: در این برنامه به بررسی آثار سینمایی «عیسی خمینی» و «فرزند صبح» که در خصوص شخصیت امام خمینی (ره) ساخته شده می پردازد.

همچنین با حضور شهاب شهرزاد و سعیده جان خواه به بررسی اینکه چرا در حوزه تاریخ انقلاب و شخصیت امام خمینی آثار سینمایی اندک ساخته شده صحبت می شود و علت کم کاری وکم توجهی به این مقوله بررسی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها