سایمن پگ و مایک مه یرز بازیگران تازه ای هستند که به جمع بازیگران «ترمینال» پیوستند. این فیلم دلهره آور حال و هوایی سیاه و تاریک دارد.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۵
سایمن پگ و مایک مه یرز در «ترمینال»

به گزارش جام جم آنلاین ، قبل از این مارگوت رابی، مکس آیرونز و دکستر فلچر برای بازی در این فیلم انتخاب شده بودند. ون استن کارگردان «ترمینال» است.

کار تولید این درام تلخ و سیاه این هفته در لوکیشن های مختلف کشور مجارستان آغاز می شود. این لوکیشن ها نقش مهمی در داستان فیلم دارند.

داستان «ترمینال» در باره دو باج گیر حرفه ای است که نقش آن ها توسط فلچر و آیرونز بازی می شود. آن ها ماموریت پیدا می کنند مراقب یک کارمند مرموز و عجیب و غریب باشند.

اما این ماموریت در مسیر غلطی می افتد و جان دو باج گیر حرفه ای در معرض خطر مرگ قرار می گیرد. آن ها برای رهایی خود، مجبور می شوند به کارمند مرموز پناه ببرند.

فیلم نامه اصیل و غیراقتباسی فیلم را خود ون استن نوشته و شرکت های مستقل فیلم سازی برای خرید امتیاز آن، رقابت سختی با یکدیگر داشتند.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، «ترمینال» شباهت زیادی به کمدی های سیاه ایتن و جوئل کوئن دارد و قبل از این قرار بود، جرج کلونی هم با آن همکاری داشته باشد.

هنوز اطلاعی از نقش پگ و مه یرز در داستان فیلم نیست. هر دوی آن ها در کارنامه بازیگری شان، چند کار کمدی سیاه و طنز دارند.

«ترمینال» برای نمایش عمومی در بهار سال 2017 آماده می شود. شرکت فیلم سازی معتبر وینستن، تهیه کننده این کمدی درام اجتماعی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها