«گارفیلد» هم صاحب یک قسمت تازه می شود. قسمت سوم این انیمیشن/ زنده صنعت سینما، 10 سال پس از اکران عمومی دومین قسمت آن ساخته می شود.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۴
بازگشت «گارفیلد» پرحرف

به گزارش جام جم آنلاین ، سومین قسمت این کمدی اکشن خانوادگی و ماجراجویانه هم مثل دو قسمت قبلی با حضور بازیگران سرشناسی وارد مرحله تولید خواهد شد.

شرکت فیلم سازی آلکون اینترتینمت با اعلام خبر تولید «گارفیلد 3»، اوایل فصل زمستان را به عنوان زمان شروع فیلم برداری آن تعیین کرد.

قرار است بیل موری کمدین معروف در این قسمت از فیلم، به جای کاراکتر انیمیشنی گربه پرحرف صحبت کند. وی در دو قسمت قبلی فیلم هم، صدای خود را به این کاراکتر دوست داشتنی قرض داد.

به نوشته امپایر آنلاین، سومین قسمت «گارفیلد» به نوعی به احیای داستان آن می پردازد و ماجراهای فیلم را وارد یک دنیای تازه و متفاوت می کند.

داستان این کمدی اکشن خانوادگی در باره یک گربه تپل و وراج است که در دنیای آدم ها زندگی می کند و همراه با تعدادی کاراکتر انیمیشنی، دردسرهایی در محیط زندگی شان خلق می کنند.

این کاراکتر اولین بار در یک داستان مصور در سال 1978 معرفی شد. در دهه هشتاد میلادی با تولید چند مجموعه تلویزیونی، گارفیلد تبدیل به یکی از چهره های سرشناس دنیای هنر و ادبیات شد.

صنعت سینما در سال های 2004 و 2006 دو فیلم سینمایی براساس داستان های کاراکتر گارفیلد تولید کرد. برعکس فیلم اول، دومین قسمت آن فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماها نکرد.

همین نکته باعث شد تا تهیه کنندگان فیلم، نسبت به تولید قسمت های بعدی آن با احتیاط عمل کنند. این موضوع، باعث وقفه ای 10 ساله در تولید قسمت سوم فیلم شد.

تهیه کنندگان «گارفیلد 3» هم اکنون در جست و جوی فیلم ساز مناسبی هستند تا وظیفه کارگردانی آن را به دست او بسپارند. این فیلم برای نمایش عمومی در تابستان سال 2017 آماده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها