دوستداران ژانر ترس و دلهره می توانند بزودی با تماشای قسمت تازه ای از مجموعه فیلم ترسناک «هالووین»، نوع تازه ای از ترس را تجربه کنند.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۳
«هالووین» تازه در راه است

به گزارش جام جم آنلاین ، جان کارپنتر خالق این مجموعه فیلم اعلام کرد قصد کارگردانی قسمت تازه ای از این فیلم معروف و موفق خود را دارد.

شرکت مستقل فیلم سازی میراماکس تهیه کننده تازه ترین «هالووین» سینمایی خواهد بود. برای تولید این فیلم، هزینه ای 40 میلیون دلاری در نظر گرفته شده است.

هنوز اطلاعی از خط کلی داستان قسمت یازدهم این مجموعه فیلم ترسناک در دست نیست. اما گفته شده قسمت تازه، به نوعی به احیای داستان این اثر کلاسیک می پردازد.

فیلم نامه «هالووین» جدید را خود کارپنتر با همکاری دیوید توایتس می نویسد. این فیلم نامه برای اواخر فصل پائیز، جلوی دوربین خواهد رفت.

به گفته کارپنتر:«38 سال پس از نسخه اصلی فیلم، می خواهم ترسناک ترین «هالووین» سینما را بسازم و امیدوارم بتوانم این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهم.»

منتقدان سینمایی از این مجموعه فیلم به عنوان یکی از ترسناک ترین محصولات کل تاریخ سینما اسم می برند، که الهام بخش بسیاری از فیلم سازان ژانر ترس و وحشت شد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، اولین قسمت این کار دلهره آور در سال 1978 به روی پرده سینماها رفت و تا به حال، ده قسمت آن تولید شده است. اما کارپنتر کارگردان تمام آن ها نبوده است.

داستان این مجموعه فیلم معمولا در باره گروهی از جوانان و نوجوانان ماجراجو بوده که در شب هالووین، با تعدادی از کاراکترهای شرور و قاتل درگیر می شوند.

تعدادی از منتقدان سینمایی نسبت به خشونت افراطی این مجموعه فیلم، معترض بوده و می گویند این خشونت راه را برای خشونت واقعی در دل جامعه و بین جوانان باز و هموار می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها