معاون محتوایی مرکز ملی فضای مجازی:

فیلتر کردن راه حل مناسبی نیست

معاون محتوایی مرکز ملی فضای مجازی در برنامه سلام ایران گفت: فیلتر کردن راه حل مناسبی نیست؛ چون مخاطب از یک نرم افزار به نرم افزار دیگر کوچ می کند.
کد خبر: ۹۰۷۵۸۸
فیلتر کردن راه حل مناسبی نیست

به گزارش جام جم سیما به نقل از شبکه رادیویی ایران، امیر خوراکیان گفت: چون فضای مجازی از طریق تلفن همراه در طی روز در اختیار است، تغییراتی در استفاده از فضای مجازی به وجود آمده که عمدتا مربوط به سالهای اخیر است.ویژگی هایی که فضای مجازی پیدا کرده و نحوه استفاده مردم از آن متناسب با تحولاتی که در این حوزه رخ داده نبوده.

وی افزود: متاسفانه کار منسجم وهدفمند در قالب برنامه ملی صورت نگرفته ؛ برخی نهاد ها و تشکل ها از روی احساس مسئولیت اقداماتی از قبیل تولید نرم افزار انجام داده اند این در حالی است که درقالب یک برنامه که وظایف دستگاهها مشخص شود و سهم هر یک در تحقق این برنامه مشخص شود انجام نشده است.

خوراکیان گفت: از مهمترین اولویت های سال 95 آموزش عمومی است که سیاست های آن و ظایف هر یک از دستگاهها مشخص شده است و امیدواریم در حوزه آموزش عمومی همه دستگاه ها وظایف خود را بدانند و بتوانند ایفای نقش کنند.

معاون محتوایی مرکز ملی فضای مجازی افزود: تولید محتوا سالم وجذاب با محوریت تشکل های مردم نهاد از دیگر اقدامات در دست انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها