کمپانی فوکس قرن بیستم در تدارک تولید قسمت تازه ای از فیلم «پریدیتور/ غارتگر» است و از آن به عنوان دنباله بر نسخه اصلی سال 1987 اسم می برد.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۱
جنگ تازه آرنولد با «پریدیتور»

به گزارش جام جم آنلاین ، این اکشن علمی تخیلی و دلهره آور را «شین بلیک» کارگردانی می کند. او یکی از بازیگران نسخه اصلی هم بود.

هنوز اطلاعی از داستان قسمت دوم فیلم نیست. فیلم نامه این قسمت از فیلم را «فرد دکر» با نگاهی به شخصیت ها و حال و هوای نسخه سال 1987 نوشته است.

در حالی که بازیگران فیلم تا امروز انتخاب نشده اند، اما منابع نزدیک به کمپانی فوکس می گویند آرنولد شوارزنگر به احتمال زیاد در آن بازی دارد.

در نسخه سال 1987، وی در نقش یک سرباز جنگی در دل یک جنگل، با موجودی فضایی روبرو می شود. این موجود ناشناخته قربانیان خود را با بی رحمی تمام از بین می برد و از قدرت بدنی و هوش بالایی برخوردار است.

کمپانی فوکس قرن بیستم قصد دارد «پریدیتور» جدید خود را به صورت یک مجموعه فیلم دنباله دار سینمایی درآورد. اما هزینه تولید این اکشن علمی تخیلی، خیلی بالا نخواهد بود.

به نوشته امپایر آنلاین، شین بلیک رسما اعلام کرده نسخه تازه با هزینه ای پائین جلوی دوربین خواهد رفت و به جای جلوه های ویژه خیره کتتده، حس و حال صحنه های آن تماشاچی را خواهد ترساند.

زمان شروع کار فیلم برداری نسخه تازه معلوم نیست. این در حالی است که سازندگانش آن را برای نمایش عمومی در اوایل ماه مارس سال 2018 آماده خواهند کرد.

نسخه اصلی «پریدیتور» را جان مک تیرنان کارگردانی کرد. در سال های 1990 و 2010 دو قسمت دوم و سوم فیلم هم ساخته شد.

شین بلیک می گوید نسخه تازه، دو قسمت دوم و سوم را نادیده خواهد گرفت و همان حس و حال نسخه سال 1987 را خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها