در گفت‌وگو با جام‌جم تاکید شد

فصل تعامل

سرلشکر پاسدار رحیم صفوی انتصاب دکتر علی عسکری را به ریاست سازمان صداوسیما تبریک گفت .
کد خبر: ۹۰۴۹۵۳
تبریک سرلشگر صفوی به رئیس رسانه ملی

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی انتصاب دکتر عبدالعلی علی عسکری را به ریاست سازمان صدا و سیما تبریک گفت.

در پیام سرلشکر صفوی آمده است: انتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در آستانه ماه شعبان المعظم، که جلوه ای از تعهد،کارآیی و افتخار آفرینی آن برادر گرانمایه در سنگرهای متعدد مدیریتی و فرصت های خدمت به انقلاب، نظام و میهن اسلامی به شمار می رود را صمیمانه تبریک عرض می کنم.

در این پیام همچنین آمده است:سابقه درخشان جنابعالی در مسندهای مدیریتی گذشته و همچنین داشتن تجربیات همراه با علم و معرفت در سطوح مختلف، دستمایه ارزشمندی است که در ارتقاء آن سازمان نقش موثر و تعیین کننده ای خواهد داشت.

وی همچنین در این پیام آورده است " با ابراز خرسندی از این انتصاب، موفقیت روز افزون آن برادر ارزشمند در تحقق ماموریت های محوله، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر عج و تبعیت از مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها