جرمی آیرونز که بازی اش در اکشن ابرقهرمانانه «بتمن علیه سوپرمن» با تحسین منتقدان سینمایی روبرو شد، نقش اصلی «بازیگری که آماده می شود» را بازی می کند.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۸
جرمی آیرونز آقای بازیگر بیمار

به گزارش جام جم آنلاین ، جک هیوستن بازیگر جوان سینما که نسخه تازه درام تاریخی «بن هور» را آماده نمایش عمومی دارد، نقش مقابل آیرونز را به عهده دارد.

آیرونز در درام اجتماعی و خانوادگی تازه خود؛ در نقش بازیگر تحسین شده و بازنشسته ای ظاهر می شود که کارنامه هنری بسیار موفق و پرباری دارد.

در حالی که وی مورد علاقه و احترام عموم مردم و همکارانش است، رابطه ای سرد با پسر جوان خود دارد. پسر جوان تمام توجه خود را نثار همسر و زندگی خانوادگی خویش کرده است.

بیماری ناگهانی بازیگر و شرایط خاصی که به واسطه آن ایجاد می شود، او را مجبور به سفری به دور کشور می کند. به صورت طبیعی، پسر جوان او باید وی را در این سفر همراهی کند.

رابطه سرد این دو در طول سفر تغییر کرده و آن ها به شناخت تازه ای از یکدیگر می رسند. در جریان این سفر ناخواسته است که روابط پدر و فرزندی شکوفا می شود.

استیو کلارک امر کارگردانی «بازیگری که آماده می شود» را به عهده دارد. فیلم نامه اصیل و غیراقتباسی این ردام خانوادگی را او با همکاری تامس موفت نوشته است.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، کلید فیلم برداری فیلم (که لوکیشن های متعددی خواهد داشت) اواسط فصل تابستان سال جاری میلادی در شهر نیویورک زده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها