موفقیت بالی مالی «باقی» در جدول گیشه سینمای هند، تهیه کنندگان «یک جات پرنده» را تشویق به اکران عمومی آن در سال جاری میلادی کرده است.
کد خبر: ۹۰۳۷۱۵
تایگر هندی، ابرقهرمان تازه سینما

به گزارش جام جم آنلاین ، به این ترتیب، تایگر شروف تازه وارد در سال 2016 دو فیلم سینمایی روی پرده سینماهای کشور خود خواهد داشت.

«یک جات پرنده» مثل مجموعه فیلم اکشن «کریش» هریتیک روشن، حال و هوایی ابرقهرمانانه و کمیک استریپی دارد و تایگر شروف در آن، در قالب یک ابرقهرمان ظاهر می شود.

کاراکتر او که در کنار مادرش زندگی می کند، مجبور به مقابله با مرد نیرومندی می شود که قصد نابودی شهر محل زندگی این ابرقهرمان را دارد.

آمریتا سینگ بازیگر مطرح دهه هشتاد میلادی، نقش مادر تایگر را در فیلم دارد. ناتان جونز قهرمان جهانی کشتی که اهل استرالیا است، کاراکتر منفی داستان است.

او و تایگر شروف (که در رشته هنرهای رزمی تخصص دارد) برای صحنه های اکشن و مبارزه فیلم، حاضر به استفاده از بدل کار و جلوه های ویژه نشدند.

رمو دسوزا «یک جات پرنده» را براساس فیلم نامه ای از خودش کارگردانی کرده است. فیلم در اولین روزهای فصل پائیز به روی پرده سینماهای هند می رود.

تایگر شروف 26 ساله، هفته قبل درام اکشن و پلیسی «باقی/ شورشی» را به روی پرده سینماها فرستاد. این فیلم در هفته اول نمایش، با فروش بالای خود تبدیل به کاری پرفروش شد.

بعد از «هیروپانتی/ قهرمان بازی» که سال 2015 با موفقیت اکران عمومی شد، این فیلم دومین کار سینمایی این بازیگر به حساب می آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
موج
-
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
۰
۰
با سلام و عرض ادب
باید بگم واقعا خسته نباشین. خیییییلی ممنون
بسیار عالی بود
سالار فراز
-
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
۰
۱
تایگرشروف دوستت دارم سخت منتظر فلم جدید شماهستم
نسترن
-
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
تایگر جون عاشقتم.. واقعا توی فیلم یاغی عالی درخشیدی ... امیدوارم محبوبیتت روزافزون بشه

كریم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
۰
۰
سلام ببخشید رشته رزمیه ابشون چی بوده چون هم پاكور بلده هم كونگفو
ZR
Hong Kong
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
۰
۰
واقعا بازیگر فوق العاده ای و بی نظیر است.
T
Hong Kong
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
۰
۰
تایگر واقعا بازیگر عالی است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها