سومین قسمت مجموعه فیلم اکشن و ابرقهرمانانه «کاپیتان آمریکا» با فروش بسیار بالای 182 میلیون دلاری خود، صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۷
«کاپیتان آمریکا» در جدول گیشه نمایش آمریکا

به گزارش جام جم آنلاین ، «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» با این موفقیت کلان مالی، توانست به سه هفته صدرنشینی «کتاب جنگل» کمپانی والت دیزنی خاتمه دهد.

اما مدیران این کمپانی از بابت این امر ناراحت نیستند، زیرا مجموعه فیلم «کاپیتان آمریکا» هم یکی از محصولات سینمایی خود آن هاست!

سومین قسمت این اکشن کمیک استریپی با هزینه ای 250 میلیون دلاری تهیه شده و کریس ایوانز یک بار دیگر در آن، در نقش کاراکتر ابرقهرمان کاپیتان آمریکا بازی کرده است.

در قسمت تازه فیلم، او بر اثر اتفاقاتی که رخ می دهد مجبور به مقابله و درگیری با کاراکتر ابرقهرمان مرد آهنی می شود. نقش مرد آهنی را رابرت داونی جونیور به عهده دارد.

نسخه تازه «کتاب جنگل» با فروش 22 میلیون دلاری خود، در ردیف دوم جدول گیشه نشست. فروش کلی فیلم طی چهار هفته نمایش در آمریکا و کانادا به 285 میلیون دلار رسیده است.

درام خانوادگی «روز مادر» هم با فروشی 9 میلیون دلاری ردیف سوم جدول را از آن خود کرد. طی دو هفته نمایش عمومی، فروش فیلم به21 میلیون دلار رسید.

چهارمین فیلم جدول «شکارچی: جنگ زمستانی» با فروشی بالای 3 میلیون دلار است.نمایش سه هفته ای این اکشن دلهره آور، فروش کلی و پایین 40 میلیون دلاری را برای آن به همراه داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها