آرنولد شوارزنگر برای فیلم تازه اش به سراغ ژانر کمدی اکشن رفته و امیدوار است تماشاگران سینما، استقبال خوبی از آن در زمان نمایش عمومی کنند.
کد خبر: ۹۰۱۶۳۲
آرنولد به دنبال کشتن «گانتر»

به گزارش جام جم آنلاین ، این فیلم با نام «چرا ما گانتر را می کشیم» جلوی دوربین خواهد رفت و داستان آن، از حال و هوای تازه ای برخوردار است.

در داستان فیلم، آرنولد در راس گروهی از تروریست های زبده بین المللی قرار دارد، که با یک ماموریت مهم و عجیب و غریب روبرو می شوند.

ماموریت این گروه، سفری جهانی به نقاط مختلف دنیا برای پیدا کردن خطرناک ترین مرد خبیث جهان به نام گانتر است. این مرد باید به قتل برسد و آرنولد و همکارانش بزودی متوجه می شوند انجام این کار، چندان هم ساده نیست!

تاران کیلام از چهره های سرشناس رسانه تلویزیون، با «چرا ما باید گانتر را بکشیم» اولین فیلم بلند سینمایی خود را در مقام کارگردان ارائه خواهد کرد.

فیلم نامه اصیل و غیراقتباسی این کمدی اکشن را، خود او با همکاری کابی اسمولدرز نوشته است. هزینه تولید فیلم حدود 60 میلیون دلار برآورد شده است.

گروه سازنده فیلم، برای فیلم برداری آن از چندین لوکیشن بین المللی استفاده خواهند کرد. فیلم به جز آرنولد، بازیگر سرشناس دیگری ندارد.

به نوشته امپایر آنلاین، کمپانی یونیورسال امر تولید این کمدی اکشن را به عهده دارد. گفته شده کلید فیلم برداری فیلم، ماه ژوئن زده خواهد شد.

شنیده می شود اطرافیان آرنولد به او پیشنهاد کرده اند در بازگشت دوباره اش به دنیای سینما، به بازی در فیلم های اکشن کمدی بپردازد و دیگر به سراغ فیلم هایی مثل «ترمیناتور» نرود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها