منتقدان سینمایی از «آکیرا» به عنوان یکی از فیلم های برتر و غیرمتعارف سینمای هند در سال جاری میلادی اسم می برند. این فیلم، اواخر ماه سپتامبر اکران عمومی می شود.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۶
«آکیرا»ی هندی در راه است

به گزارش جام جم آنلاین، این درام پراحساس دلهره آور در ژانر فیلم های زن محور بالیوود قرار می گیرد و سوناکشی سینها را در نقش اصلی دارد.

این بازیگر جوان در داستان فیلم در نقش دختر یتیمی به نام آکیرا ظاهر می شود، که با مشکلات متعددی روبرو شده و تلاش می کند برآن ها غلبه کند.

آ آر موروگادوس فیلم ساز مطرح سینمای تامیل، کارگردانی «آکیرا» را انجام داده است. این سومین فیلم هندی زبان او پس از فیلم های پرفروش «گاجینی» و «تعطیلات» به حساب می آید.

«آکیرا» که نسخه دوباره سازی شده یک فیلم موفق تامیلی محصول سال 2011 است، هیچ بازیگر معروف مردی ندارد. میتون چاکرابورتی و کانکانا شارما دو نقش مهم دیگر آن را بازی می کنند.

به نوشته سایت ایندیا اف ام، شاتروگان سینها پدر سوناکشی که یکی از ستارگان مطرح دهه هفتاد میلادی سینمای هند بود، در «آکیرا» نقش پدر کاراکتر اصلی را به عهده دارد.

اما نکته جالب این است که او و دخترش سوناکشی در هیچ صحنه ای از فیلم در مقابل هم قرار نمی گیرند و با هم جلوی دوربین ظاهر نمی شوند.

در داستان فیلم، کاراکتر شاتروگان سینها در زمان کودکی دخترش سوناکشی از دنیا می رود و همین موضوع، کنار هم قرار گرفتن آن ها را منتفی می کند.

واحد آسیایی کمپانی فوکس قرن بیستم، «آکیرا» را با مشارکت هندی ها تهیه کرده است. برای این فیلم، پیش بینی فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماهای هند می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها