درباره مجموعه «شرلوک هلمز» به بهانه پخش از شبکه نمایش

ساکن خوشنام خیابان بیکر

سومین قسمت مجموعه فیلم اکشن و دلهره آور «شرلوک هلمز»، صاحب یک فیلمنامه جدید می شود. این فیلم نامه را جیمز کیونه خواهد نوشت.
کد خبر: ۸۹۹۴۴۸
«شرلوک هلمز» فیلمنامه نویس تازه پیدا کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، منابع نزدیک به کمپانی برادران وارنر می گویند دلیل اصلی تاخیر در تولید قسمت جدید فیلم، مشکلات مربوط به فیلمنامه آن است.

برای حل این مشکلات بود که تهیه کنندگان «شرلوک هلمز 3» تصمیم گرفتند با دعوت یک فیلم نامه نویس جدید، حال و هوای تازه ای به داستان فیلم بدهند.

گای ریچی هم چنان کارگردان قسمت تازه این مجموعه فیلم خواهد بود. او پشت دوربین دو قسمت قبلی این اکشن پررمزوراز هم قرار داشت.

جیمز کیونه باید فیلم نامه ای را که قبل از این نوشته شده و مورد تائید تهیه کنندگان فیلم قرار گرفته را دوباره نویسی کند.اما شنیده می شود این دوباره نویسی، بخش مهمی از فیلم نامه را دربر می گیرد.

از سال 2011 و پس از اکران عمومی قسمت دوم فیلم، بارها و بارها صحبت تولید قسمت تازه آن در رسانه های گروهی مطرح شده است.

دو سال قبل اعلام شد کسئولان کمپانی برادران وارنر فیلم نامه ای را که درو پیرس نوشته، پسندیده و قرار است آن را در دستور کار تولید قرار دهند. پیرس نویسنده فیلم نامه قسمت سوم «مرد آهنی» هم هست.

تهیه کنندگان «شرلوک هلمز 3» امیدوار هستند تا قبل از پایان سال جاری میلادی، کلید فیلم برداری آن را بزنند. این فیلم برای نمایش عمومی در سال 2017 آماده خواهد شد.

رابرت داونی جونیور در فیلم در نقش کاراکتر شرلوک هلمز ظاهر خواهد شد. جود لا هم آقای واتسون داستان است. اودوست صمیمی کاراکتر هلمز به حساب می آید.

به گزارش امپایر آنلاین، داونی جونیور چند روز قبل در گفت و گویی اعلام کرد قرار است سومین قسمت مجموعه فیلم «شرلوک هلمز» وارد مرحله تولید شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها