براد پیت بازیگر و تهیه کننده مطرح سینما، راهی دنیای تلویزیون می شود تا در یک مجموعه تلویزیونی بازی کند. او یکی از تهیه کنندگان این مجموعه هم هست.
کد خبر: ۸۹۸۷۱۷
براد پیت در راه تلویزیون

به گزارش جام جم آنلاین ، این مجموعه «اسنچ» نام دارد و نسخه دوباره سازی شده تلویزیونی یک فیلم مطرح سینمایی به همین نام است.

واحد تلویزیونی شرکت سونی با همکاری شرکت مستقل فیلم سازی براد پیت، این مجموعه را با هزینه ای 12 میلیون دلاری جلوی دوربین خواهد برد.

منتقدان تلویزیونی عقیده دارند موفقیت بالای مجموعه تلویزیونی «فارگو» که براساس داستان فیلمی سینمایی به همین نام ساخته شد، محرک و عامل اصلی تولید «اسنچ» است.

گای ریچی فیلم ساز مستقل انگلیسی، کارگردان نسخه سینمایی «اسنچ» بود. احتمال زیادی وجود دارد او وظیفه کارگردانی یکی دو اپیزود مجموعه را هم به عهده بگیرد.

فضای کلی مجموعه دقیقا شبیه فضای کلی نسخه سینمایی خواهد بود و از همان کاراکترهای این نسخه استفاده خواهد کرد. اما ماجراجویی های داستان مجموعه، تفاوت های مهمی با داستان فیلم سینمایی خواهد داشت.

به گزارش سایت امپایر آنلاین، سرقت واقعی و جنجالی مقدار زیادی طلا، خط اصلی داستان مجموعه را به پیش می برد. این داستان گروهی ازسارقان را دنبال می کند که ناخواسته وارد دنیای زیرزمینی خلاف های بزرگ می شوند.

مجموعه «اسنچ» در 10 قسمت تهیه می شود. تابستان سال آینده میلادی، به عنوان زمان پخش آن از رسانه تلویزیون تعیین شده است.

تهیه کنندگان مجموعه که از حضور براد پیت در آن اطمینان دارند، هم اکنون در حال انتخاب بقیه بازیگران آن هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها