فیلم "بادیگارد" ابراهیم حاتمی‌کیا توانست طی هفته گذشته به فروش ۶۹۹ میلیون و ۳۷۲ هزار تومان و در کل به فروش ۴ میلیارد و ۲۴۱ میلیون تومان برسد.
کد خبر: ۸۹۷۵۲۶
"سالوادور"، به یازده میلیارد نزدیک شد، عبور "بادیگارد" از مرز چهار میلیارد تومان

به گزارش جام جم سیما ، فیلم «بادیگارد» ابراهیم حاتمی کیا توانست طی هفته گذشته به فروش 699 میلیون و 372 هزار تومان و در کل به فروش 4 میلیارد و 241 میلیون تومان برسد؛ همچنین فیلم «من سالوادور نیستم» ساخته منوچهر هادی طی هفته گذشته به فروش یک میلیارد و 139 میلیون تومان و در مجموع توانست به فروش 10 میلیارد و 843 میلیون تومان رسید.

«بادیگارد»ی به قیمت 4 میلیارد تومان برای محافظت از سینماهای کشور!

فیلم «بادیگارد» ابراهیم حاتمی کیا توانست طی هفته گذشته به فروش 699 میلیون و 372 هزار تومان و در کل به فروش 4 میلیارد و 241 میلیون تومان برسد.

«بادیگارد» درباره محافظی شخصی است که از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد. اما به دلیل خدمات و خلوصی که در وی وجود دارد او را به محافظت از فرد دیگری می‌گمارند که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است.

پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، محمود عزیزی، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دیبا زاهدی، شیلا خداداد، پریوش نظریه، پدرام شریفی، کامران نجف‌زاده، افسانه ناصری، سید احسان امانی،امیر محمدی ، علی گلبهاران، حامد شیخی بازیگران اصلی این فیلم به شمار می روند.

10 میلیارد تومان برای اثبات سالوادور نبودن!

فیلم «من سالوادور نیستم» ساخته منوچهر هادی طی هفته گذشته به فروش یک میلیارد و 139 میلیون تومان و در مجموع توانست به فروش 10 میلیارد و 843 میلیون تومان رسید.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «ناصر و خانواده‌اش به واسطه آژانس تعطیلات رویایی برای سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند، آنجل دختری برزیلی، او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و ..»

رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، کارول ویدونی، بری فیوکا، سوگل محرابی و ژیلا صادقی. با حضور ریوالدو فوتبالیست مشهور برزیلی در «من سالوادور نیستم» ایفای نقش کرده اند.

4 میلیارد تومان هزینه برای تماشای حبس «ابد و یک روز» سعید روستایی!

فیلم «ابد و یک روز» سعید روستایی در یک هفته گذشته به فروش 666 میلیون و 119 هزار تومان و در مجموع به فروش 3 میلیارد و 993 میلیون تومان دست یافت.

در خلاصه این فیلم آمده است: «خانواده در تدارک مراسم عروسی سمیه هستند،اما اتفاقاتی روابط خواهران و برادران را سرد می کند که در نهایت باعث ماجراهایی می شود.»

پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علیمحمدی، اسماعیل گرجی از جمله بازیگران فیلم «ابد و یک روز» هستند.

«کوچه بی‌نام»ی علیمردانی به مرز 3 میلیارد رسید

فیلم «کوچه بی نام» هاتف علیمردانی در هفت روز گذشته 171 میلیون و 188 هزار تومان به فروش و در کل مدت اکران به فروش 2 میلیارد و 918 میلیون تومان رسید.

این فیلم داستان دو خانواده است که در یکی از محله‌های جنوب شهر تهران زندگی می‌کنند و درگیر اتفاقاتی می‌شوند.

فرهاد اصلانی، فرشته صدرعرفایی، امیر آقایی، باران کوثری، پانته‌آ بهرام، فرشته صدرعرفایی، ملیسا ذاکری، ستاره پسیانی، محمدرضا غفاری، علیرضا استادی، فرخنده فرمانی‌زاده، حمیدرضا محمدی، پروین ملکی، علیرضا علویان، نیوشا جهانی، حسام رحیمی منش از جمله بازیگران «کوچه بی نام» هستند.

کفش‌های پوراحمد 329 میلیون تومان فروخت!

فیلم «کفش هایم کو؟» کیومرث پوراحمد هم طی هفت روز گذشته به فروش 55 میلیون و 843 هزار تومان و در مجموع به فروش 329 میلیون و 183 هزار رسید.

در خلاصه این فیلم آمده است: «حبیب کاوه کارخانه دار قدیمی مبتلا به بیماری آلزایمر است. خانواده اش او را ترک نموده اند اما با بازگشت دخترش به ایران اتفاقاتی می افتد.»

رضا کیانیان، رویا نونهالی، مجید مظفری، مینا وحید، بهاره کیان‌افشار و شقایق فراهانی از جمله بازیگران فیلم «کفش هایم کو؟» هستند.

«پنجاه کیلو آلبالو» به قیمت 5 میلیارد تومان فروخته شد!

فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» مانی حقیقی طی هفت روز گذشته به فروش 971 میلیون و 137 هزار تومان و در کل به فروش 5 میلیارد و 998 میلیون تومان دست یافت.

داستان این فیلم از مجلس عروسی مرجان آغاز می شود. در میانه های عروسی ماموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می شوند و میهمانان هم فرار می کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آیدا می شود و اتفاقات ناخواسته ای برای آنها می افتد.

ساعد سهیلی، هستی مهدوی، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، علی صادقی، مهران غفوریان، افسانه بایگان، فرهاد آییش، بهنوش بختیاری، امید روحانی، سیامک انصاری، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، مونا احمدی، هادی کاظمی، داریوش اسدزاده، سروش صحت و مانی حقیقی بازیگران «پنجاه کیلو آلبالو» به شمار می روند.

«خشم و هیاهو»ی سیدی 698 میلیون تومان آب خورد!

فیلم «خشم و هیاهو» هومن سیدی هم طی یک هفته گذشته به فروش 120 میلیون و 659 هزار تومان و در مجموع به فروش 698 میلیون و 988 هزار تومان رسید.

در خلاصه فیلم «خشم و هیاهو» آمده است: «زندگی به من آموخت که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست!»

طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، رعنا آزادی ور، بهزاد عمرانی از جمله بازیگران اصلی «خشم و هیاهو» هستند.

منبع : نسیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها