چهره‌های دور

امی آدامز

امی آدامز، بازیگر مطرح 41 ساله سینما، تازه‌ترین هنرمندی است که با تلویزیون همکاری می‌کند؛ مجموعه‌ای که این بازیگر در نقش اصلی آن بازی خواهد کرد،‌ با نام «موضوعات تند و تیز» جلوی دوربین می‌رود.
کد خبر: ۸۹۶۲۰۵
«موضوعات تند و تیز» امی آدامز در تلویزیون

شبکه تلویزیونی HBO تهیه‌کننده این درام اجتماعی است و آن را در هشت اپیزود تولید می‌کند. تفاوت این مجموعه با کارهای مشابه این است که مستقیم به صورت یک مجموعه تلویزیونی جلوی دوربین خواهد رفت.

مجموعه‌های تلویزیونی معمولا ابتدای کار و در اپیزود اول، به صورت یک فیلم سینمایی تلویزیونی 70 دقیقه‌ای وارد مرحله تولید می‌شوند. معمولا پس از تولید این فیلم سینمایی ـ تلویزیونی است که قسمت‌های 45 دقیقه‌ای مجموعه‌های تلویزیونی در دستور کار تولید قرار می‌گیرند.

فیلمنامه اقتباسی موضوعات تند و تیز براساس داستان نوولی به همین نام، اثر گیلیان فلین نوشته می‌شود.

موفقیت نسخه‌های سینمایی و تلویزیونی کتاب‌های «دختر رفته است» با بازی بن افلک و «مکان‌های تاریک» با بازی شارلیز ترون، راه را برای بقیه کتاب‌های فلین هموار کرده تا به تولیدی تصویری تبدیل شوند. مسئولان شبکه HBO چند سال است می‌خواهند کتاب موضوعات تند و تیز را به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی درآورند.

آنها در این مدت به دنبال بازیگر سرشناسی بودند که ایفای نقش اصلی مجموعه را به دست او بسپارند. امی آدامز پس از مطالعه فیلمنامه اولیه، آمادگی‌اش را برای همکاری با پروژه اعلام کرد.

مارتی نوکسون، تهیه‌کننده و کارگردان فعال تلویزیونی (که مجموعه‌های پربیننده‌ای مثل «گلی» و «بافی خون‌آشام» را در کارنامه‌اش دارد) مدیرتولید موضوعات تند و تیز است و کارگردانی یکی دو قسمت آن را به عهده خواهد گرفت.

ژان مارک والی، فیلمساز فرانسوی‌زبان و مطرح سینما هم، دست‌کم یک اپیزود دیگر این درام اجتماعی را کارگردانی خواهد کرد.

کتاب گیلیان فلین سال 2009 روی پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار گرفت و ماجراهای خبرنگاری به نام کامیل پریکر را تعریف می‌کند که آدامز نقش او را جلوی دوربین بازی خواهد کرد.

کامیل پس از مدتی حضور در یک آسایشگاه روانی، دوباره به کار برمی‌گردد، اما ماموریتی که به او داده می‌شود، چندان هم ساده نیست. او باید به شهر زادگاهش سفر کرده، رازهای پنهان و پشت پرده قتل دو دختر نوجوان را کشف کند.

رویارویی کامیل با مادر و خواهر دوقلو و تلاش برای پرده‌برداری از جنایات شهر کوچک، او را در موقعیت خاصی قرار می‌دهد؛ در حالی که رازهای تاریک و پنهان خود کامیل هم، لحظه‌ای او را رها نمی‌کند.

تهیه‌کنندگان مجموعه از آن به عنوان کاری کم‌هزینه اسم می‌برند و قرار نیست رقم هزینه تولید آن بیشتر از شش یا هفت میلیون دلار شود. رقم معمول تولید مجموعه‌های تلویزیونی در آمریکا، حدود 12 میلیون دلار است. امی آدامز در حال حاضر اکشن کمیک‌استریپی و ابرقهرمانانه پرفروش «بتمن علیه سوپرمن» را روی پرده سینماهای جهان دارد.

مترجم: کیکاووس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها