فیلم‌های «بادیگارد» و «ابد و یک روز» با فاصله‌ نزدیک به 300 میلیون، همچنان فروش خوبی دارند.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۵
«بادیگارد» همچنان پیشتاز است/ شروع موفقیت «خشم و هیاهو»

به گزارش جام جم سیما ، در ادامه استقبال بی‌سابقه و فروش فوق‌العاده فیلم‌ها در اکران نوروزی جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها اعلام شد.
فیلم «خشم و هیاهو» نیز که در تعطیلات نوروز در مقایسه با سایر فیلم‌ها از شانس کمتری برای فروش گیشه بهره‌مند بود، در ایام پس از تعطیلات موفقیت بیشتری برای فروش به‌دست آورده است.

ابد و یک روز
«ابد و یک روز» اولین فیلم بلند سینمایی سعید روستایی است که در لوکیشنی حوالی غرب تهران کلید خورد.
در این فیلم، پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین‌فر، شیرین یزدان‌بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علی‌محمدی، اسماعیل گرجی، امیررضا فلاح و با حضور شبنم مقدمی به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم 9 سیمرغ بلورین را برای تیم سازنده آن به ارمغان آورد.
«ابد و یک روز» تا پایان 17 فروردین به فروش ۱ میلیارد و 770 میلیون در تهران و 700 میلیون در شهرستان‌ها و در مجموع ۲ میلیارد و 450 میلیون تومان رسیده است. این فیلم با ۲۲ سالن در تهران٬ ۳۰ سالن در شهرستان‌ها به این آمار دست یافته است.

بادیگارد
جدیدترین ساخته حاتمی‌کیا مضمون اجتماعی دارد و همان‌طور که از نام آن مشخص است، درباره محافظی شخصی است. در این فیلم پرویز پرستویی نقش محافظ شخصی یکی از شخصیت‌های مهم نظامی را بازی می‌کند اما با کمی تأمل به این مهم پی می‌برد که این شخصیت بیشتر به فکر منافع شخصی خود است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و به همین دلیل محافظت از شخصیت مهم نظام را کنار می‌گذارد و از یکی از شخصیت‌های هسته‌ای محافظت می‌کند.
در این فیلم بازیگرانی چون پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دکتر محمود عزیزی، محمد حاتمی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، افسانه ناصری، سید احسان امانی، کامران نجف‌زاده، امین میری، حمیدرضا سلیمانی، چنگیز نارویی، سیامک سالاری و … با همراهی پریوش نظریه و هنرمند خردسال کیمیا حسینی به ایفای نقش می‌پردازند.
فروش «بادیگارد» تا پایان 17 فروردین، ۱میلیارد و 930 میلیون در تهران و ۸۰۰ میلیون در شهرستان‌ها بوده و در مجموع با ۲۶ سالن در تهران و ۳۵ سالن در شهرستان به فروش ۲ میلیارد و 730 میلیون دست‌ یافته است.

خشم و هیاهو
«خشم و هیاهو» جدیدترین ساخته هومن سیدی پس از فیلم‌های «آفریقا»، «سیزده» و «اعترافات ذهن خطرناک من» است.
طناز طباطبایی و نوید محمدزاده بازیگران اصلی «خشم و هیاهو» هستند. فیلمی که در آن بازیگران دیگری چون سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی و رعنا آزاد‌ی‌ور، بهزاد بمرانی ایفای نقش می‌کنند. داستان این فیلم شبیه ماجرای قتل همسر ناصر محمد‌خانی فوتبالیست مشهور است.
به گفته سعید خانی مدیر پخش دفتر نسیم صبا، «خشم‌ و‌ هیاهو» تا شب گذشته 385 میلیون تومان در تهران و 70 میلیون در شهرستان‌ها فروش داشته و علیرغم شرایط نامناسب اکران عید نوروز در روزهای پس از تعطیلات به فروش بهتری نسبت به عید نوروز دست یافته است و دانشجویان و قشر فرهیخته جامعه استقبال خوبی از این فیلم خواهند داشت.

کفش‌هایم کو؟
رضا کیانیان نقش اصلی آخرین ساخته پوراحمد را بر عهده دارد و مجید مظفری، رویا نونهالی، بهاره کیان افشار، مینا وحید و منصوره وافری دیگر بازیگران این فیلم هستند.
موضوع این فیلم مهاجرت و بیماری فراموشی است. در «کفش‌هایم کو؟» که فیلمبرداری‌اش در خانه باغی در نیاوران انجام شده است، علیرضا زرین‌دست به عنوان مدیر فیلمبرداری، مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس و آرش برومند به عنوان صدابردار حضور داشته‌اند.
فروش این فیلم تاکنون 270 میلیون تومان گزارش شده است.


من سالوادور نیستم
فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» به تهیه‌کنندگی مشترک منصور سهراب‌پور و سید امیر پروین حسینی تولید شده و رضا مقصودی نویسنده فیلمنامه آن است.
علاوه بر رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی در کنار بازیگران برزیلی کارول ویدوتی و بری فیوکا از دیگر بازیگران این فیلم هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده‌اش به‌ وسیله آژانس تعطیلات رویایی برای سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند، آنجل دختری برزیلی او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و...
«من سالوادور نیستم» در تهران و شهرستان‌ها 9 میلیارد تومان فروخته است.
از آخرین میزان فروش فیلم «وضعیت فروش فیلم‌ها در ایام نوروز» آمار دقیقی در دست نیست.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها