رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور طی پیامی نسبت به بازتاب گسترده و انتشار دستاوردهای راهیان نور از دکتر سرافراز و مدیران رسانه ملی قدردانی کرد و اظهار داشت: نقش بی‌بدیل رسانه ملی در ارتقای کمی و کیفی راهیان نور غیر قابل انکار می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۱۳۹۲
قدردانی رئیس ستاد مرکزی راهیان نور از رسانه ملی

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پیامی از دکتر محمد سرافراز رئیس رسانه ملی در خصوص بازتاب و انتشار دستاورد های راهیان نور ، قدردانی کرد.

متن این پیام به این شرح است:

جناب آقای دکتر سرافراز سلام علیکم، بر خود لازم می‌دانم از توجه و اهتمام حضرتعالی، مدیران و کارکنان خدوم و ارزشمند رسانه ملی در بازتاب و انتشار دستاوردهای معنوی و معرفتی راهیان نور بویژه در یک ماه گذشته که اوج حضور دلباختگان جهاد، مقاومت و شهادت در یادمان‌های دفاع مقدس بود، نهایت تشکر و تقدیر را داشته باشم. در یک جمله می‌توانم بگویم نقش بی‌بدیل رسانه ملی در ارتقاء کمی و کیفی راهیان نور غیر قابل انکار است.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور - بهمن کارگر

* از زمان آغاز سفرهای کاروان های راهیان نور شبکه های مختلف استانی و سراسری رادیو و تلویزیون به انعکاس این سفرها، حال و هوای علاقه مندان به فرهنگ دفاع مقدس و زائران مناطق مرزی کشور که روزگاری شاهد جانفشانی ها و ایثار های رزمندگان اسلام بوده اند، می پردازند.

گزارش های مستند، مستقیم و ارتباط های رادیویی بسیاری در این زمینه از رادیو و تلویزیون پخش شده که با ابراز رضایت مخاطبان همراه بوده است.

معاونت خبر رسانه ملی که در بسیاری از سفر های راهیان نور گروه های خبری خود را همراه کاروان های راهیان نور می کند گزارش های دیدنی و متعددی را از این سفرهای معنوی تهیه و پخش کرده است. ضمن اینکه اخبار مربوط به این سفرها از آغاز ثبت نام تا مراحل مختلف اعزام کاروان ها از بخش های مختلف خبر رادیو و تلویزیون به اطلاع عموم می رسد.

پوشش سفر کاروان های «راهیان نور» به مناطق جنوبی کشور از برنامه های ترکیبی شبکه یک سیما بودکه با همت مرکز بسیج سازمان تهیه و تولید شد.برنامه ای که غیرت و ایثار مردان و زنان سال های جهاد و دفاع را روایت می کند.

گزارش‌هایی از «راهیان نور» در شبکه دو سیما نیز از جمله برنامه های ویژه ایام نوروز بود که سفر های کاروان های راهیان نور را برای مخاطبان این شبکه مصور می کرد.

شبکه چهار هم هر روز در آیتم هایی کوتاه به انعکاس زنده «راهیان نور»می پرداخت.

مستند «راهیان نور»در گفتگو با فعالان راهیان نور در شبکه افق،تاریخچه این حرکت فرهنگی را به تصویر کشیده می کشید. دیگر شبکه های رادیویی و تلویزیونی هم به نوعی در انعکاس این سفرهای معنوی تلاش کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها