رییس سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز سال ۱۳۹۵ را به کارکنان رسانه ملی تبریک گفت.
کد خبر: ۸۹۰۷۴۱
رئیس رسانه ملی سال 95 را تبریک گفت / تشریح اهداف سال جدید

به گزارش جام​جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صداوسیما،متن پیام دکتر سرافراز به این شرح است:

به نام او که بهترین سرآغاز است

بهار سرآغاز سال است و آغاز دگرگونی و تحول. سالی که پشت سر گذاشتیم نیز سال آغازین دوره جدید فعالیت رسانه ملی بود و مقطعی برای دگرگونی ها و روییدن ها. سالی که با دیدار یار همراه بود و بهره مندی از الطاف و عنایات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی ).

سال 94 سال تغییرات ساختاری و باز مهندسی رسانه ملی بود؛ چرا که سازمان صداوسیما پس از فراز و نشیب های گوناگون نیازمند ارزیابی و بازنگری بود تا در قالب سازمانی رسانه ای ، چابک تر و چالاک تر ظاهر شود. با این نگاه، بررسی ها و آسیب شناسی ها انجام شد تا صداوسیما، در قامت رسانه ای اسلامی با رسالت جهانی استوارتر گام بردارد و در عرصه رقابت رسانه ها ، در حوزه ملی و بین المللی مقتدرتر عمل کند.

بحمدالله این حرکت و رویکرد تحولی، با تلاش بی دریغ کارکنان و مدیران سازمان به خوبی پیش رفت و در آنجا که حضور و نقش مردم رخ می نماید تاثیرات خود را آشکار ساخت و مشکلات و موانع نتوانست کوچک ترین خللی در عزم تلاشگران سازمان صداوسیما ایجاد کند.

... و اکنون در آغاز سال 95 قرار داریم؛ سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده است و بی شک رسانه ملی در تبیین این شعار و اجرای آن، نقشی تعیین کننده و اثر گذار خواهد داشت.

از سویی دیگر سال 95 سالی سرنوشت ساز و تعیین کننده برای دستیابی به اهداف متعالی رسانه که به یاری خدا و با همدلی و هم افزایی همه بخش های رسانه ملی با دستاوردها و نتایج ارزشمندی در حوزه های مختلف ستادی و تولیدی همراه خواهد بود.

وظیفه خود می دانم حلول سال نو را به همه همکاران محترم رسانه ملی و خانواده آن ها تبریک بگویم و آرزو کنم که به لطف پروردگار و با عنایت خاصه بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) ، سال نو برای تک تک اعضای خانواده بزرگ صدا وسیما ، سال تلاش و پیشرفت در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی باشد.

محمد سرافراز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها