شبکه استانی صدای مرکز خوزستان سال 1375 و شبکه استانی سیمای مرکز خوزستان نیز در سال 1377 افتتاح شد که هم‌اکنون با 24 ساعت پخش برنامه به کار خود ادامه می‌دهد. از ویژگی‌های تولیدات این مرکز ارائه برنامه به زبان‌های فارسی، عربی و گویش‌های متنوع استان است.
کد خبر: ۸۹۰۷۴۰
صدا و سیمای اهواز همراه زائران سرزمین نور

به گزارش جام جم سیما ، شبکه سیمای خوزستان در شهر اهواز با فرکانس آنالوگ (کانال 56) و با گیرنده دیجیتال (کانال 26) و همچنین صدای خوزستان با فرکانس آنالوگ روی موج FM ردیف 94 مگاهرتز و موج AM ردیف 711 مگاهرتز پخش می‌شود.

مستندهای زندگی در خور موسی (برنده بهترین فیلم مستند در جشنواره سینما حقیقت)، زلال جاری آب (برنده بهترین فیلم و کارگردانی در جشنواره فیلم بسیج و جشنواره فیلم آیات) و همچنین مستندهای پرندگان کوچک، پل سیاه، اندیمشک در آتش، روایت صادق، ثمن و ... از مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیونی و مستند‌های رادیویی رنگ زندگی و اقتصاد پویا از تولیدات شاخص حوزه رادیو در سال 94 صدا و سیمای خوزستان است.

صدا و سیمای خوزستان با برنامه‌های یک یک (ویژه‌برنامه تحویل سال)، بوی بهار، سرزمین نور (سفر کاروان راهیان نور به استان)، سنه الخیر (به زبان عربی) در سیما و برنامه‌های بوی نوروز (ویژه برنامه تحویل سال)، سال نو سلام، نسیم نوروز، صدای زائر (راهیان نور)، چاس گشت (ویژه نوروز دزفول) در رادیو در ایام نوروز همراه مخاطبانش خواهد بود.

ضمیمه نوروزی جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها