مرکز سمنان بهمن‌ماه 1360 با تشکیل دفتر خبری در شهر سمنان که وظیفه کسب و انعکاس اخبار استان را به عهده داشت، در برخی ایام نظیر ماه مبارک رمضان اقدام به برنامه‌سازی می‌کرد.
کد خبر: ۸۹۰۷۲۹
همراهی زائران امام رضا (ع) در شبکه استانی سمنان

به گزارش جام جم سیما ، پخش صدای مرکز سمنان روز 13 آبان 1369 با پخش اذان ظهر، فعال شد و در همین تاریخ پخش زنده اخبار محلی رادیو و نیز اطلاعیه‌‌های نیم‌روزی آغاز و شبکه استانی صدای مرکز سمنان در 7 شهریور 1381 افتتاح شد.

صدای مرکز سمنان با فرکانس آنالوگ موج FM ردیف 94 مگاهرتز و موج AM ردیف 1008 کیلوهرتز قابل دریافت است.

از برنامه‌های شاخص صدای مرکز سمنان در سال 1394 می‌توان به برنامه‌های شب‌های نقره‌ای، کوچه دلگشا، زندگی سلام، کاشانه مهر و... اشاره کرد که در این بین برنامه کاشانه مهر میان شبکه‌های استانی مقام اول را به خود اختصاص داده است.

پخش سیمای مرکز سمنان 3 شهریور 1370 با پخش مستقیم مراسم افتتاح و نیز اخبار محلی فعالیت خود را آغاز و از اول آذر ماه 1370 با پخش اذان محلی و آگهی‌‌های بازرگانی فعالیتش گسترش پیدا کرد. بتدریج تلاش مدیران موجب شد پخش اولین برنامه تولیدی شبکه محلی مرکز در 5 تیرماه 1371 آغاز و نیز شبکه استانی سیمای مرکز سمنان در 30 بهمن 1381 افتتاح شود.

از برنامه‌های شاخص سیمای مرکز سمنان در سال 1394 می‌توان به برنامه‌های تله‌فیلم سفر، سریال عروس، مستندهای دفاع مقدس، زیر یک سقف و برنامه کودک اشاره کرد.

در بهار 1395 صدای مرکز سمنان با برنامه نوروزی «بوی بهار عطر یاس» و سیمای مرکز سمنان با برنامه‌های «تازه سال» و «عیدانه» مهمان شنوندگان و بینندگان عزیز خواهد بود.

ضمیمه نوروزی جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها