صدای مرکز آذربایجان غربی دارای یک فرستنده جدید اصلی به قدرت 300 کیلو وات است که بر روی موج متوسط فرکانس 936کیلو هرتز 24 ساعته برنامه پخش می‌کند.
کد خبر: ۸۹۰۶۰۱
جشن بهاران در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی آذربایجان غربی

به گزارش جام جم سیما ، شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان غربی در سال 1377 آغاز به کار کرده که هم‌اکنون 20 ساعت برنامه تلویزیونی از این شبکه پخش می‌شود.

با تلاش همکاران فنی صداوسیمای مرکز در سال 1394 و با راه‌اندازی و نصب 25 فرستنده دیجیتال در 18 ایستگاه، میزان پوشش دیجیتال به 87.6 درصد در سطح این استان رسیده است.

برنامه‌سازان شبکه رادیویی آذربایجان غربی در زمینه رضایتمندی مخاطب رادیو با میزان 94 درصد، جزو مراکز پیشرو به‌شمار می‌آیند.

از شاخص‌ترین تولیدات شبکه استانی سیما در سال 94 می‌توان به مستند پرندگان تالاب‌های آذربایجان غربی، مستند زندگی در ییلاق، مستند داستانی زمان از دست رفته، حدیث محدث (درباره عالم بزرگ محدث اورموی) و رازعاشقی (ویژه جانبازان استان) اشاره کرد اما در شاخص‌های صدا بی‌تردید می‌توان به برنامه عصرگاهی «بیرسلام بیرآخشام» که با نوآوری خاص توانست در بین مخاطبان جایگاه خاص پیدا کند، اشاره کرد.

صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی برنامه‌های شاد و متنوعی را برای نوروز 95 تدارک دیده و همراه با مخاطبان خود بهار را جشن می‌گیرد.

ویژه برنامه صبحگاهی با نام «یازنفسی» و برنامه عصرگاهی «نوروز گلی» از اول تا هفتم فروردین از ساعت 17 تا 20 از صدای مرکز آذربایجان غربی به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

برنامه خانواده ویژه نوروز «ائویمیز» را می‌توانید هر روز از ساعت 12و30دقیقه، ویژه برنامه زنده شبانگاهی نوروز 95 با عنوان «الدوز» هر شب ساعت 22، سریال تلویزیونی «دده مالی» در 16 قسمت 30 دقیقه‌ای از اول فروردین هر شب ساعت 22 و برنامه کودک ویژه نوروز با عنوان «بادبادک» به مدت 45 دقیقه هر شب ساعت 10 از سیمای مرکز آذربایجان غربی تماشا کنید.

ویژه نامه نوروزی جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها