معاون سیمای رسانه ملی خبر داد:

پخش برنامه های شبکه سه با کیفیت اچ دی

در مراسم رونمایی از لوگوی جدید شبکه مستند مطرح شد:

شبکه مستند HD می‌شود

شبکه مستند سیما برنامه‌های نوروز خود را از 28 اسفند آغاز می‌کند.
کد خبر: ۸۸۸۲۰۱
شبکه مستند HD می‌شود

به گزارش جام جم سیما؛ صبح امروز مراسم رونمایی از نشان جدید شبکه مستند و همچنین معرفی ویژه‌برنامه‌های نوروز ٩٥با حضور امیر تاجیک مدیر شبکه مستند برگزار شد.

امیر تاجیک در ابتدا در این مراسم گفت: امروز رونمایی از لوگوی شبکه مستند و پنجمین سالگرد شبکه با هم مقارن شده است و برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی این دو مراسم را با هم تلفیق کردیم که در کنار این دو مراسم به معرفی برنامه‌های نوروزی شبکه هم خواهیم پرداخت.

مدیر شبکه مستند بیان کرد: آرم شبکه برای ما از اهمیت زیادی برخوردار بود و یک طرح کاملا تلویزیونی مدنظرمان بود. این لوگوی طراحی شده موشن‌دار است و بازی‌هایی دارد که مخاطبان در صفحه شاهد آن خواهند بود.

تاجیک ادامه داد: پخش اچ دی از ٢٦ اسفند شروع می‌شود و تاکید ما بر این بود که پخش اس دی هم داشته باشیم تا مخاطبان برای استفاده از برنامه‌ها نیاز به سرچ مجدد نداشته باشند.

وی در خصوص برنامه‌های نوروزی اظهار داشت: از پنج ماه گذشته برای تهیه برنامه‌های نوروزی درگیر بودیم تا برای لحظه تحویل سال از ساعت هفت صبح تا ده صبح برای اولین بار برنامه‌های ترکیبی داشته باشیم. بنابراین برنامه‌های نوروزی ما از ٢٨ اسفند آغاز و تا ١٥ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اجرای ویژه تحویل سال را خانم پیرکاری، عادلی، ابوالفضل توکلی و شهریار عظیمی به عهده خواهند داشت.

در ادامه تشریح برنامه‌های نوروزی، ناصری مدیر تولید شبکه مستند بیان کرد: نوروز یک عید باستانی است و جدول پخش ما با نگاه فرهنگی و گردشگری بسته شده و یکی از این مجموعه‌ها برنامه‌ای با محوریت هنرهای دستی است که در حال فراموش‌شدن هستند تا این هنر مجدد تقویت شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی جهت معرفی مشاغل مختلف و همچنین معرفی مشاهیر و میراث فرهنگی داریم که برای مخاطبان جذابیت خواهد داشت.

قاسمی مشاور هنری شبکه مستند هم در ادامه اظهار داشت: طراحی لوگوی شبکه در دوران جدید شکل گرفت و هدفمان این بود تا لوگوی جدید با اسم شبکه با همخوانی داشته باشد.

وی افزود: این لوگو توسط سید امین اسکندری طراحی شده و با فضای تلویزیونی همخوانی زیادی دارد.

تاجیک در پایان خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و منتقدان و مخاطبان آنتن شبکه را در ایام نوروز رصد کنند و برنامه های امسال را با سال گذشته مقایسه و قضاوت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها