به دنبال ساخت فیلم علمی - تخیلی «زندگی»

رایان رینولدز در راه مریخ

صنعت سینما در تازه‌ترین اقدام خود، رایان رینولدز را به یک سفر فضایی می‌فرستد. مقصد نهایی این بازیگر هم مثل همکاران قبلی‌اش کره مریخ است.
کد خبر: ۸۸۶۹۶۴
رایان رینولدز در راه مریخ

به گزارش جام جم سیما،رسانه‌های گروهی به شوخی می‌نویسند در کره مریخ که این روزها پناهگاه بازیگران و کاراکترهای هالیوودی شده، دیگر جای سوزن‌ انداختن نیست!

درام علمی ـ تخیلی جدید رینولدز «زندگی» نام دارد و مثل آثار مشابه از حال و هوایی دلهره‌آور و مرموز برخوردار است.

کاراکتر رینولدز در این فیلم با یک فاجعه روبه‌رو می‌شود و کارنامه کاری‌اش را براساس آن پایه‌گذاری می‌کند.

تا به حال حضور ربکا فرگوسن (بازیگر قسمت آخر مجموعه فیلم «ماموریت غیرممکن/ بالاتر از خطر») در نقش مقابل رینولدز قطعی شده است.

پل ورنیک و رت ریس که پیش از این فیلمنامه اکشن کمیک استریپی و ابرقهرمانانه دد پول را نوشته‌اند، وظیفه نگارش فیلمنامه درام علمی ـ تخیلی تازه رینولدز را به عهده دارند.

دانیل اسپینوزا هم برای کارگردانی فیلم پشت دوربین فیلمبرداری قرار خواهد گرفت. نکته جالب این‌که این فیلمساز هم سابقه همکاری با رینولدز را دارد.

او سال 2012 فیلم دلهره‌آور و پرفروش «خانه امن» را کارگردانی کرد. قسمت دوم این فیلم هم قرار است بزودی ساخته شود و این دو به عنوان کارگردان و بازیگر با آن همکاری خواهند داشت.

همکاری رینولدز با تعداد زیادی از همکاران قدیمی‌اش در زندگی از نکاتی است که مورد توجه منتقدان و رسانه‌های گروهی قرار گرفته است.

با اشاره به این موضوع است که آنها از زندگی به عنوان یک فیلم خانوادگی و دوستانه اسم می‌برند.

سازندگان فیلم که از فیلمنامه آن به عنوان یک اثر بدیع و غیرتکراری اسم می‌برند، خط اصلی داستان را لو نداده‌اند، اما از گوشه و کنار اخباری منتشر شده که طرح اصلی داستان را بازگو می‌کند.

منابعی از داخل شرکت تولیدکننده زندگی اعلام کرده‌اند در محور داستان آن یک ایستگاه فضایی بین‌المللی قرار دارد و همه چیز حول محور آن شکل می‌گیرد.

این ایستگاه فضایی در نزدیکی کره مریخ قرار دارد و تعدادی از فضانوردان آن راهی ماموریتی به مریخ هستند، اما زمانی که یک حادثه پیش‌بینی نشده شرایط کاری فضانوردان را به خطر می‌اندازد، ماجراهای اصلی فیلم شروع می‌شود.

حضور کامپیوتری با هوش مصنوعی بالا، خلق‌کننده حوادثی است که اوضاع فضانوردان را به هم می‌ریزد و آنها را در شرایط و موقعیت ویژه‌ای قرار می‌دهد.

هزینه تولید فیلم حدود 80 میلیون دلار برآورد شده و استودیوی پاین وود شهر لندن، میزبان اصلی گروه سازنده است.

بخش اعظم صحنه‌های زندگی در لوکیشن‌های بسته این مکان فیلمبرداری خواهد شد. بخشی از صحنه‌های فیلم هم در شهر تورنتوی کانادا فیلمبرداری می‌شود.

انتخاب این لوکیشن‌ها در خارج از خاک آمریکا باعث کاهش 30 درصدی هزینه‌های تولید آن شده است. اگر زندگی در لوکیشن‌های آمریکا فیلمبرداری می‌شد، هزینه‌های تولید آن تا 120 میلیون دلار بالا می‌رفت.

دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم درباره آن می‌گوید: «صنعت سینما در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به فیلم‌های علمی ـ تخیلی از خود نشان داده و نکته جالب این که هنرمندان به جای سفر به ماه، ترجیح می‌دهند راهی مریخ شوند.

مریخ این روزها به مقصد مهمی برای فیلمسازان درآمده و آنجا لوکیشن اصلی یکسری رخدادهای هیجان‌انگیز است.

شاید یکی از دلایل این امر وجود آب و حیات در این سیاره سرخ بوده که توجه دانشمندان و مردم عادی را به خود جلب کرده است.

به هر حال، داستان فیلم ما هم در نزدیکی همین محل رخ می‌دهد و چند کاراکتر داستان و ازجمله رایان رینولدز هم سفری به آنجا خواهند داشت.

اما درباره کلیت ماجرا، فعلا نمی‌توانم توضیح زیادی بدهم. قرار است فیلم در سکوت کامل خبری جلوی دوربین برود تا تماشای آن برای تماشاگران هیجان‌انگیزتر باشد.

اما می‌توانم قول بدهم یک فیلم جذاب و تماشایی به آنها ارائه خواهد شد. زندگی هم مثل بسیاری از محصولات علمی ـ‌ تخیلی سال‌های اخیر، داستان آن بیش از دو ساعت طول خواهد کشید.»

رایان رینولدز هم همکاری با پروژه‌ای مثل زندگی را یک تحول بزرگ در کارنامه کاری و حرفه بازیگری‌اش می‌داند.

به گفته او: «به عنوان بازیگر در نقش کاراکترهای مختلف و متنوعی ظاهر شده‌ام. حضور در هر یک از این نقش‌ها مرا به یک دنیای تازه برده که تا قبل از آن نمونه‌اش را تجربه نکرده بودم، اما بیشتر این نقش‌ها مربوط به کسانی بوده که در زندگی شهری و در گوشه‌ای از کره خاکی، درگیر موضوع و مسائلی شده‌اند.

فیلم زندگی از این نظر برایم جذابیت ویژه‌ای دارد که با آن راهی سفری دور‌دست به گوشه‌ای از کهکشان می‌شوم.

این سفر فضایی، هم هیجان‌انگیز است و هم مرا با اتفاقات جدیدی آشنا می‌کند. به صورت طبیعی، من هم مثل خیلی از نوجوانان عاشق فیلم‌های علمی ـ تخیلی و فضانوردان و سفینه‌های فضایی بوده‌ام.

حضور در چنین فیلم‌هایی مثل برآورده شدن یک رویا و آرزوی دوران کودکی و نوجوانی است.» رینولدز در حالی صحبت از برآورده شدن یکی از آرزوهای دوران کودکی‌اش می‌کند که فیلم تازه‌اش دد پول با موفقیت بالایی در جدول گیشه نمایش سینماها روبه‌رو شده است.

این اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی در دو هفته اول نمایش خود در آمریکای شمالی، صدرنشین جدول فروش فیلم‌ها شد.

فروش ده روز اول نمایش فیلم به رقم غیرقابل تصور 282 میلیون دلار رسیده است. بر همین مبناست که تحلیلگران اقتصادی سینما می‌گویند فروش کلی آن در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی به 400 میلیون دلار هم خواهد رسید.

فروش کلی 10 روز اول فیلم در آمریکا و بقیه کشورهای جهان به 530 میلیون دلار رسیده است. لازم به توضیح است که کمپانی فوکس قرن بیستم برای تولید این فیلم، حدود 58 میلیون دلار هزینه کرده است.

در دومین روز نمایش عمومی دد پول که رینولدز در آن در نقش یک ابرقهرمان بی‌باک و ورزیده ظاهر شده، اعلام شد بزودی قسمت دوم آن هم وارد مرحله تولید می‌شود.

تیم میلر، کارگردان قسمت اول، دومین قسمت آن را هم کارگردانی خواهد کرد. رینولدز خشنود از موفقیت بالای مالی و انتقادی این اکشن ماجراجویانه، خودش را آماده نمایش عمومی «جنایتکار» می‌کند.

این درام دلهره‌آور برای اواسط آوریل روی پرده سینماهای آمریکا و کانادا می‌رود. برای این فیلم هم پیش‌بینی فروشی بالا در جدول گیشه نمایش سینماها می‌شود.

مترجم: کیکاووس زیاری/منبع: امپایر آنلاین

ضمیمه قاب کوچک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها