به منظور پوشش اخبار و اطلاعات کاروان راهیان نور رادیو بهاران راه اندازی شد

قدردانی سرلشکر فیروزآبادی از رئیس رسانه ملی

با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، معاون صدای رسانه ملی، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و جمعی از مسئولان لشگری و کشوری رادیو بهاران افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۶۷۹۷
قدردانی سرلشکر فیروزآبادی از رئیس رسانه ملی

به گزارش جام جم سیما، رادیو بهاران به منظور پوشش هر چه بهتر اخبار، اطلاعات و حضور گسترده میلیون‌ها نفر در اجتماع عظیم کاروان‌های راهیان نور راه اندازی شد.

در این مراسم سرلشگر فیروزآبادی ضمن اشاره به نقش و جایگاه رسانه ملی و رادیو از سرافراز رئیس رسانه ملی به خاطر راه اندازی رادیو بهاران قدردانی کرد و گفت: ریاست محترم رسانه ملی با دستورشان، بسیج صدا و سیما و معاونت صدا با اقدام مشترک خود در تاسیس این رادیو، حقیقتا کار مبارکی را انجام دادند. رادیو بهاران در واقع از بهار دلها سخن می گوید.

وی افزود: رادیو بهاران از بهار دل‌ها و از بهار روح انسانی حرف می‌زند، رادیو وسیله بسیار قدرتمندی است که می تواند مونس و همدم خوبی برای انسان باشد. این رسانه توانسته بخشی از اوقات مردم را پرکند. قاعدتا در فصل بهاران که راهیان نور عازم جبهه‌ها می‌شوند و پا در سرزمین‌های نور می‌گذارند دلها و چشم‌هایشان بهاری می‌شود.

سرلشکر فیروزآبادی در پایان یادآور شد: با افتتاح رادیو بهاران مردم ما این فرصت را پیدا می‌کنند که دلهای شان را به سوی مناطق عملیاتی راهیان نور برده و دورادور از نعمات معنوی مناطق عملیاتی بهره لازم را نیز ببرند.

علاوه بر سرلشگر فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح، نسرین آبروانی معاون صدای رسانه ملی، سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و جمعی از مسئولان لشگری و کشوری از حاضران این مراسم بودند.

فعالیت این شبکه تا ۱۵ فروردین ماه به مدیریت علی سیفی ادامه دارد و شنوندگان می‌توانند از طریق موج اف ام ردیف 95.5 مگاهرتز این شبکه رادیویی را ۲۴ ساعته دریافت کنند. همچنین این شبکه از طریق ست تاپ باکس و اپلیکیشن رادیو بهاران روی تلفن همراه قابل بهره‌برداری است.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها