رئیس سازمان صدا و سیما با بیان این که نهادینه کردن گفتمان مقاومت کار بسیار سخت و دشواری است، گفت: شبکه افق می‌تواند از همه توانایی‌ها و از همه قالب‌ها استفاده کند تا این گفتمان را گسترش دهیم.
کد خبر: ۸۸۶۵۶۲
سرافراز: شبکه افق می تواند گفتمان مقاومت را گسترش دهد

به گزارش جام جم آنلاین، محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم جشن سالگرد تاسیس شبکه افق با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، گفت: شبکه افق حدود یک سالی است که به طور رسمی و در 20 کانال رسانه‌ ملی در حال پخش است.

وی افزود: یکی از اقدامات اولیه رسانه ملی سراسری کردن پخش شبکه افق بود که با پخش برنامه مستند کار خود را آغاز کرده بود و در این بخش پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است، که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

سرافراز اضافه کرد: به دلیل این که ژانر مستند از برخی سریال‌ها و مجموعه‌ها تاثیرگذارتر است گفت: این شبکه توانایی استفاده از کلیه ژانرها را در تولید برنامه‌های خود دارد.

رئیس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: شبکه افق شبکه‌ای است که یک روز هم درجا نزده و هر روز به دنبال رشد و شکوفایی بوده است و امیدوارم که از کلیه قالب‌های موجود در رسیدن به هدف ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، امام و رهبری استفاده کند.

وی با بیان این که نهادینه کردن این گفتمان کار بسیار سخت و دشواری است، گفت: این شبکه‌ می‌تواند از همه توانایی‌ها و از همه قالب‌ها استفاده کند تا این گفتمان را گسترش دهیم.

سرافراز گفت: حکایت امروز تجلی این گفتمان در گفتمان مقاومت رقم خورده است و ما در جبهه‌های استکبار از آن استفاده کرده‌ و امروز صحنه این مقاومت در لبنان، سوریه و کل خاورمیانه است.

رئیس رسانه ملی تصریح کرد: تنها شبکه‌ای که باید پرچم مقاومت را حفظ کند، شبکه افق است و جای این شبکه در میان شبکه‌های مختلف سیما و با این هدف‌گذاری که تبیین مقاومت گفتمان انقلاب اسلامی است خالی بوده که آرزو می‌کنیم این رسالت را به خوبی انجام دهد.

وی در پایان گفت: این شبکه افق روشنی را در پیشرو دارد و به مرور زمان بر میزان تاثیرگذاری آن افزوده می‌شود و آرزوی توفیق برای این شبکه و حرکت رو به تکامل آن دارم.

در ادامه این مراسم از فرزند مرحوم فرج‌الله سلحشور کارگردان و هنرمند متعهد و ارزشی سینما و تلویزیون با حضور محمدسرافراز رئیس سازمان صدا و سیما و نادر طالب‌زاده تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

نادرطالب‌زاده مجری برنامه «عصر» شبکه افق به دلیل یک عمر تلاش‌های متعهدانه با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

نادرطالب‌زاده هنگام تجلیل سخنرانی کرد و گفت: توفیق حضور در دوران انقلاب اسلامی را داشتم و اراده خداوند باعث شد با بدبینی دشمنان و حسد آنها روز به روز شاهد رشد و عظمت ایران اسلامی باشیم و امیدوارم روزی را ببینیم که این پرچم به امام زمان برسد و ما خدمه ایشان باشیم.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها