معاون خبر صدا و سیما گفت: از مهم ترین ویژگی‌های برنامه های انتخاباتی امسال افزایش دو برابری آن در مقایسه با انتخابات قبل بود.
کد خبر: ۸۸۶۴۳۳
افزایش 2 برابری برنامه‌های انتخابات در رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین، پیمان جبلی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به آغاز برنامه ریزی انتخاباتی رسانه ملی از یک سال قبل و پخش برنامه های ویژه این مناسبت در اواسط آذر افزود: در مجموع بیش از 7 هزار ساعت برنامه تولیدی انتخاباتی در شبکه های سراسری و محلی پخش شد.

وی از همکاری خوب وزارت کشور و شورای نگهبان در تعامل با رسانه ملی برای پوشش اخبار و تحولات انتخابات قدردانی کرد و گفت:‌ همکارانم در روز انتخابات و قبل از آغاز رای گیری تا لحظات آخر اخذ رای تحولات آن روز را با همه توان پوشش دادند.

جبلی افزود:‌ ‌در 7 اسفند معاونت سیما بیش از 100 ساعت، معاونت صدا حدود 120 ساعت، معاونت خبر 48 ساعت و برون مرزی 40 ساعت برنامه زنده انتخاباتی پخش کرد.

وی گفت: همچنین 900 گروه اداره کل اخبار استان ها،‌90 گروه اداره کل اخبار داخلی،‌ 60 گروه شبکه خبر، 60 گروه باشگاه خبرنگاران،‌ هفت گروه اخبار صدا و هشت گروه اخبار سیما در شعب گوناگون شهرها و مناطق مختلف حاضر بودند.

جبلی افزود:‌ در مجموع هزار و 100 گروه خبری رسانه ملی به صندوق های اخذ رای اعزام شدند.

معاون خبر صدا و سیما گفت: ‌علاوه بر فعالیت همه شبکه ها، شبکه خبر نیز لحظه به لحظه تحولات انتخابات و اطلاع رسانی آن را پوشش داد.

رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی گفت: اطلاع‌رسانی درباره آخرین تحولات و تصمیمات ستاد انتخابات کشور برای دور دوم انتخابات، با همان آهنگ و شیوه دور اول انجام خواهد شد.

جبلی افزود: در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تلاش ما این بود در تشویق مردم برای شرکت در تعیین سرنوشت خودشان سهمی داشته باشیم.

وی گفت: همچنین تلاش کردیم در این دوره از انتخابات، برنامه‌های انتخاباتی را با قالب ‌ها و شکل‌های متفاوت ارائه کنیم.

وی افزود: از قالب‌های کوتاه 1 دقیقه‌ای، 3 دقیقه‌ای و قالب های با ساختار مجله تلویزیونی و رادیویی استفاده کردیم که در بخش‌های مختلف خبری پخش شد.

معاون خبر رسانه ملی تاکید کرد: تا آخرین لحظه تلاش ما این بود تا مواضع همه گروه‌ها و احزاب سیاسی حاضر در انتخابات را به سمع و نظر مخاطبان برسانیم.

وی افزود: در مقطع تبلیغات رسمی انتخاباتی که قانون ما را از نشان دادن چهره و نام بردن کاندیداها منع کرده بود، بر اساس قانون به وظیفه مان عمل کردیم.

جبلی تاکید کرد: رسانه ملی با حضور کمی و کیفی بی سابقه این دور از انتخابات را پوشش داد و تلاش کرد به سهم خودش در حماسه بزرگ تاریخی 7 اسفند نقش ایفا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها