برنامه پایش امشب با موضوع بازاریابی برای کسب و کارهای خرد و فروشندگان کم سرمایه به روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۹
برخورد شهرداری ها با دستفروشان، «پایش» می شود

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در این برنامه و در آستانه گرم شدن بازار شب سال نو، به موضوع دست ‌فروشی، ایجاد بازار برای فروشندگان کم سرمایه و کسب و کارهای خرد پرداخته خواهد شد.

براساس ماده 16 قانون بهبود محیط کسب و کار، شهرداری‌ها وظیفه دارند محل‌های مناسبی برای فروشنده های کم سرمایه و داوطلبان فروش کالاهای ایرانی فراهم کنند و به قیمت ارزان و تمام شده به آنها اجاره دهند.

دکتر علی دینی ترکمانی، استادیار دانشگاه و عضو هیئت علمی موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی مهمان این برنامه است تا درباره وضعیت کسب و کارهای خرد در کشور راهکارهایی را ارائه کند. تحلیل اوضاع بازار و پیش بینی بازارهای بورس و ارز در آستانه شب عید از دیگر بخش‌های برنامه امشب پایش است.

در بخش کارآفرینی هم شهرام فخار، استاد خبره برندسازی که برند غذاخوری خود را تا اروپا هم گسترش داده، با حضور در برنامه، راز و رمز موفقیت در خلق برند و موفقیت در فروش را در اختیار علاقمندان بخش کارآفرینی قرار می‌دهد.

سؤال نظرسنجی برنامه امشب به این شرح است: به نظر شما اولویت برخورد شهرداری ها با دستفروش‌ها کدام گزینه باید باشد؟ 1- برای آنها محل فروش تعیین کنند 2- جمع آوری شوند
برای شرکت در این نظرسنجی عدد گزینه مورد نظر را به شماره پیامک 30000111 ارسال کنید.

برنامه پایش به تهیه‌کنندگی توحید آتشبار، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که یکشنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی از این شبکه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها