همزمان با آغاز رقابت های سیاسی نامزدهای انتخابات، ثریا به موضوع کمتر پرداخته شده شفاف شدن عملکرد نمایندگان ملت می پردازد. این برنامه با حضور ویژه اعضای پویش ملی شفافیت داوطلبانه نامزدهای انتخابات مجلس، امشب پس از خبر ساعت 19 از شبکه یک سیما پخش می شود.
کد خبر: ۸۸۲۶۰۹
«ثریا» انتخاباتی می شود

به گزارش جام جم سیما به به نقل از روابط عمومی شبکه یک، ستاد مردمی شفافیت در مجلس، اخیرا حرکتی ملی، فراجناحی و داوطلبانه با نام پویش ملی شفافیت داوطلبانه نامزدهای انتخابات مجلس را آغاز کرده و از تمام جناح‌ها و تشکل‌ها برای پیوستن به آن دعوت کرده است.

در این پویش از نامزدهای نمایندگی مردم در خانه ملت درخواست شده است تا اطلاعات خود را بصورت داوطلبانه در تارنمای مجلس نما به نشانی majlesnama.ir که به همین منظور طراحی شده است، ثبت نمایند تا مردم با شناخت بهتری نسبت به آنها در انتخابات شرکت کنند.

دکتر »مهدی ثنائی» از اعضای ستاد مرکزی پویش ملی شفافیت برای مجلس و «محمد عظیم پور» دبیر این ستاد مهمانان برنامه امشب برنامه ثریا هستند.

همچنین »محسن رئیسی» مدیر پروژه مجلس گرافی نیز با حضور در برنامه ثریا، از اقدامات تیم آزمایشگاه شبکه‌های اجتماعی دانشگاه تهران در زمینه شفاف سازی کارنامه عملکرد نمایندگان مجلس فعلی خواهد گفت.

با مراجعه به تارنمای مجلس گرافی به نشانی majles.sociallab.ir می توان کارنامه فعالیت نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی در قالب اطلاعاتی همچون تعداد طرح های ارائه شده، تعداد سوالات و تذکرها در کمیسیون های تخصصی و نیز تعداد سوالات از وزرا مشاهده کرد.

در نظرسنجی پیامکی برنامه امشب از بینندگان پرسیده شده است: آیا نامزدهایی را که آگاهانه حاضر به شفاف سازی دارایی ها، هزینه تبلیغات و کارنامه عملکرد خود نباشند، انتخاب می کنید؟ 1 – آری 2 - خیر

که می‌توان از هم‌اکنون با ارسال عدد گزینه مورد نظر به شماره پیامک 300001435 در این نظرسنجی شرکت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها