کارشناس مسائل سیاسی در رادیو انقلاب عنوان کرد:

نفوذ در اوایل دهه 60 برای از بین بردن وجهه انقلاب اسلامی

رئیس رسانه ملی گفت: رادیو انقلاب، تجارب 37 ساله انقلاب اسلامی را منتقل می کند.
کد خبر: ۸۷۵۳۲۱
انتقال تجارب 37 ساله انقلاب در رادیو انقلاب

به گزارش جام جم آنلاین، محمد سرافراز در مراسم افتتاح رسمی رادیو انقلاب افزود: هدف کسانی که جنگ نرم را طراحی می کنند، برخلاف جنگ سخت، جز تغییر باورها و اعتقادات انسانها نیست و رسانه های دنیا در این عرصه وارد عمل شده اند و یکی از اهداف آنها طراحی تغییر باورها در خصوص انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه حفظ باورها و اعتقادات انقلاب اسلامی ایران، جزو وظایف اصلی رادیو انقلاب است گفت: یادآوری توطئه های براندازی انقلاب اسلامی در سال های انقلاب و پس از آن و مرور نقش قشرهای مختلف مردم برای مقابله با موانع و گروه های ضد انقلاب از دیگر رویکردهای این رادیو است که در برنامه هایی به آن پرداخته می شود.

رئیس رسانه ملی احیای گفتمان امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی را از دیگر رویکردهای رادیو انقلاب دانست و گفت: امید است رادیو انقلاب در این مقطع مهم از تاریخ انقلاب اسلامی که دهه مبارک فجر و دو انتخابات سرنوشت ساز در پیش است، بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

سرافراز با اشاره به گفتمان امام (ره) و انقلاب اسلامی و انعکاس آن در رادیو انقلاب گفت: علاوه بر این مردم نقش بسیار تاثیر گذار و سرنوشت سازی در انقلاب اسلامی دارند و رادیو انقلاب می خواهد این گفتمان ها را احیا، بررسی و ارزیایی کند که البته از منابع تاریخی و آرشیو نیز کمک می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها