کارشناس مسائل سیاسی در رادیو انقلاب عنوان کرد:

نفوذ در اوایل دهه 60 برای از بین بردن وجهه انقلاب اسلامی

رادیو انقلاب که از 26 دی پخش آزمایشی خود را آغاز کرده بود از امروز به صورت 24 ساعته راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۷۴۹۴۸
رادیو انقلاب 24 ساعته شد

به گزارش جام جم سیما ، مدیر رادیو انقلاب گفت: این رادیو مروری بر خاطرات انقلاب و نگاهی به دستاوردهای انقلاب در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دارد.

رضا کوچک زاده راه اندازی رادیویی موضوعی و موسمی با محوریت انقلاب را ضروری برشمرد و افزود: آمادگی ذهنی عموم جامعه در مواجه با ایام‌الله دهه فجر و نوستالژی رویدادهای معطوف به انقلاب اسلامی که تبدیل به یک جشن ملی و مناسک ملی شده است همیشه جاذبه خاصی داشته است و این موضوع امسال به همراه اتصال آن به ایام انتخابات به عنوان کانون «مردم‌سالاری دینی» و مشارکت فعال مردم در سرنوشت‌شان از ابعاد توجه مضاعف مردم است و به عنوان مهم ترین دستاورد راهبردی، تاسیس یک شبکه مجزا و مستقل را توجیه می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت های برنامه سازی برای رادیو انقلاب گفت: با کمک همکاران ابتدا ظرفیت‌های متنوع ایده‌ها و سوژه‌های مرتبط با گفتمان انقلاب اسلامی را شناسایی و در ادامه برای بازنمایی آن ها از همه قالب‌های برنامه‌سازی اعم از برنامه‌های ترکیبی و مجله‌ای، میزگرد، مستند و نمایش استفاده کردیم تا بتوانیم تصویری یکپارچه از مناسک ملی جشن های انقلاب را به شنوندگان تقدیم کنیم.

کوچک زاده تاکید کرد: البته از حضور مردم در برنامه‌های جشن ملی دهه فجر و بهره‌گیری موثر از موسیقی و ترانه‌های ملی و محلی و انقلابی، فضای جذاب و پر تحرک رادیویی نیز در برنامه های استفاده می کنیم.

مدیر رادیو انقلاب گفت: راهبرد و رویکرد محوری رادیو انقلاب ترویج و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی با تمرکز بر هدف مرکزی و متعالی این گفتمان یعنی شعار «ما می‌توانیم» منطبق بر رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است.

کوچک زاده با اشاره به برنامه سازی و اطلاع رسانی رادیو انقلاب در قالب های مختلف افزود: با طراحی پنج برنامه زنده 90 دقیقه‌ای سعی کردیم از ظرفیت خوب مخاطبان هم استفاده کنیم و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره تماس‌هایی که در برنامه‌ها اعلام می‌شود یا سامانه پیامکی یا از طریق کانال تلگرام شبکه به نشانی telegram.me/radioenghelab با همکاران ما در ارتباط باشند و دیدگاه‌های خود را بیان کنند.

رادیو انقلاب از طریق موج FM ردیف 95 و نیم مگاهرتز و از طریق اپلیکیشن تلفن همراه رادیو که از نشانی اینترنتی www.iranseda.ir قابل دریافت است و نیز گیرنده‌های دیجیتال در سراسر کشور در دسترس است.

قرار است فعالیت این شبکه رادیویی تا هفتم اسفند ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها