معاون خبر رسانه ملی اعلام کرد:

افزایش 65 درصدی مخاطبان خبر صداوسیما

نشست مسئولان سیما و معاون اجتماعی ناجا برگزار شد

رسانه ملی بهترین راه برقراری ارتباط پلیس با مردم است

در نشست مشترک معاونان سیما و مدیران شبکه‌های تلویزیون با معاون اجتماعی ناجا، در خصوص برگزاری همایش های مختلف و همچنین تعامل بیشتر برای ساخت برنامه‌هایی با موضوع پیشگیری، پلیس و اجتماع تبادل نظر صورت گرفت.
کد خبر: ۸۷۳۵۹۴
رسانه ملی بهترین راه برقراری ارتباط پلیس با مردم است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، در این نشست ابتدا سردار منتظرالمهدی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران رسانه ملی و همکاری آنها در همنوایی و پوشش برنامه های پلیس در هفته ناجا بر استمرار این اهتمام و همیت تاکید کرد و گفت: رسانه ملی بهترین رویکرد برای برقراری ارتباط پلیس با مردم می باشد و از همین طریق است که می‌توان بدون واسطه وارد اذهان عمومی شد و آگاهی های لازم را در زمینه های مختلف اجتماعی به آنها القاء کرد.

در ادامه پور محمدی معاون سیما با بیان این که حضور هوشمندانه و پررنگ پلیس در رسانه حاکی از استراتژی هدفمند اجتماعی ناجا می باشد گفت: رسانه ملی آمادگی دارد که با همکاری کامل با پلیس بتواند سهمی در ارتقاء سطح آگاهی مردم به جهت پیشگیری از بزه های اجتماعی را داشته و همچنین مشارکت عموم را برای پیشگیری از وقوع جرم جلب کند.

همچنین مدیران شبکه های تلویزیون در خصوص تعاملات فی مابین از جمله تولید آثار مشترک در حوزه پیشگیری از جرم و توجه به مسائل اجتماعی در حوزه رسانه به بحث و گفت و گو پرداختند.

در این تبادل نظر، محور گفت و گو روی ساخت آثار نمایشی و تولید آثار مستند و میان برنامه های اجتماعی و همچنین برگزاری همایش های "ما(مردم و امنیت)"، "چادرهای آسمانی" در حوزه عفاف و حجاب و "پیامبر اعظم(ص)" در حوزه هنر و رسانه متمرکز بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها