گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران، چهار برنامه طنز جدید را برای علاقه‌مندان طراحی کرده است.
کد خبر: ۸۷۰۶۶۳
تازه‌ترین برنامه‌های طنز رادیو ایران

به گزارش جام جم آنلاین، حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران در خصوص برنامه‌های این گروه گفت: چهار مجموعه طنز به مجموعه گروه ورزش و تفریحات اضافه شده است.

«رادیو جمعه» جایگزین «جمعه ایرانی» شده که سومین هفته خود را گذرانده است. این برنامه در یک فضای نمایشی با حضور هنرمندان و بازیگران مطرح کشور در قالبی طنز به بررسی مسائل اجتماعی می‌پردازد.

وی در خصوص برنامه جدید «یک سبد لبخند» عنوان کرد: برنامه «یک سبد لبخند» پنجشنبه‌ها ساعت 19 پخش می‌شود. این برنامه تفریحی و طنز است، نگاه آن خانواده محور است و پیشنهاداتی برای ایام تعطیل ارائه می‌کند.

افتخاری ادامه داد: طنز «چهارخونه» برنامه دیگر رادیو ایران است که روزهای جمعه ساعت 17 پخش می‌شود. در این برنامه مهمترین خبرهای هفته با بیان طنز به علاقه‌مندان تقدیم می‌شود. همچنین آشنایی مردم با کاریکلماتور و لطیفه‌های دنیای مجازی و پخش موسیقی با کلام طنز از دیگر بخش‌های این برنامه است.

وی افزود: برنامه «کوی نشاط» بعد از تعطیلی دو ماهه ایام محرم و صفر نیز فعالیت خود را شروع کرده است و پنجشنبه‌ها 9 صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.

افتخاری خاطرنشان کرد: به هر حال شبکه رادیو ایران طنز را دوست دارد و جزو انتظارات مخاطبان آنهاست و متناسب با سلیقه مخاطبان چهار برنامه طنز را طراحی کردیم و به مخاطبان ارائه می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها