ویشکا آسایش انتظار داشت دو فیلمی که بازی کرده بود در جشنواره فیلم فجرحضور داشته باشد، اما از حذف این آثار در صفحه اینستاگرامش ابراز ناراحتی کرد.
کد خبر: ۸۷۰۲۶۵
ویشکا آسایش هم معترض شد + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، این هنرمند توانا سینما و تلویزیون که در دو فیلم «دراکولا» ساخته رضا عطاران و «در سکوت» ساخته ژرژ هاشم زاده حضور داشت ،حذف این فیلم‌ها را غیرقابل درک دانست و در صفحه اینستاگرامش نوشت:

این همه زحمت اخرش هیچ . دو تا فیلی که امسال کار کردم و خیلی خیلی دوستشون داشتم و شک نداشتم به جشنواره راه پیدا میکنن!! "در سکوت" به کارگردانی ژرژ هاشم زاده و "دراکولا" به کارگردانی رضا عطاران. اصلا نمیفهمم چرا !! واکنش علی سرتیپی به عدم انتخاب " دراکولا "

علی سرتیپی درباره عدم انتخاب فیلم "دراکولا" در جشنواره فیلم فجر گفت: با تمام احترامی که برای نظر هیات انتخاب قائل هستم اما مردم بهترین قاضی هستند و در زمان اکران خودشان درباره فیلم نظر خواهند داد.

این تهیه کننده درباره انتخاب نشدن فیلم رضا عطاران اظهار کرد: خود من و رضا هدف اصلی‌مان مردم است و آنها قطعا می‌بینند و نظر می‌دهند، اما این فیلم می‌توانست گرمای خوبی به جشنواره بدهد و فضای آن را گرم‌ تر کند.

وی ادامه داد: البته رضا عطاران به دلیل مریضی پدرش مجبور شد بعد از فیلمبرداری به مشهد برود و هنوز هم آنجاست و نسخه اولیه را در حد راف‌کات تحویل دادیم که شاید این نسخه نتوانسته مبنای قضاوت درست هیات انتخاب قرار بگیرد. اما همانطور که سال گذشته "نهنگ عنبر" در جشنواره پذیرفته نشد و امسال بعد از فیلم محمد پرفروش‌ترین فیلم سال شد، معتقدم "دراکولا" هم می‌تواند به لحاظ مردمی فیلم موفقی باشد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها