با حکم ریاست سازمان صداوسیما

مدیرعامل و مدیر مسئول جام جم منصوب شد

با حکم علی اصغر پورمحمدی، رحمان سیفی آزاد به سمت ریاست مرکز امور نمایشی سیما منصوب شد.
کد خبر: ۸۶۶۰۹۳
رئیس مرکز امور نمایشی سیما منصوب شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی اصغر پورمحمدی در این حکم، سیفی آزاد را به توجه به ایده های جدید در تولید فیلم و سریال و ارتقاء سطح کیفی این تولیدات، بازنویسی روند تولید آثار نمایشی، تشکیل شوراهای طرح و برنامه برای تصویب متون نمایشی و نظارت مستمر هنری، فنی و مالی بر تولید، مکلف کرده است.

متن این حکم بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای رحمان سیفی آزاد

نظر به تعهد، تدین و تجربیات ارزشمند جناب عالی در رسانه ملی، به ویژه در تولید آثار مفید، جذاب و اثرگذار نمایشی، به موجب این حکم به سمت «رئیس مرکز امور نمایشی سیما» منصوب می شوید.

ساماندهی یکپارچه برنامه های نمایشی به لحاظ روند تولید، موضوع، محتوا و ساختار، با هدف ارتقاء سطح کیفی تولیدات و بر اساس اهداف و سیاست های رسانه ملی و ماموریت های شبکه ها؛ از مهمترین ماموریت های مرکز امور نمایشی سیماست.

با توجه به این ضرورت، اهم وظایف جنابعالی بدین شرح اعلام می شود:

1- دریافت ایده ها، طرح ها و متون نمایشی از شبکه ها برای بررسی و تصویب.

2- بازنویسی روند تولید آثار نمایشی از ایده تا پخش.

3- تعیین مدیران گروه های فیلم و سریال با هماهنگی مدیران محترم شبکه ها.

4- تشکیل شوراهای طرح و برنامه برای بررسی و تصویب متون نمایشی.

5- تشکیل شورای برآورد،بودجه و ارزیابی فنی و تولید، برای آثار نمایشی.

6- نظارت مستمر هنری، فنی و مالی بر تولید آثار نمایشی از مرحله تصویب تا پایان تولید با هدف انطباق آثار تولیدی با اهداف و سیاست های رسانه ملی.

انتظار دارد با توکل به خداوند بزرگ،بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و استفاده از دانش و تجربیات اهل فن و هنر و همراهی مدیران محترم شبکه ها در تولید آثار نمایشی فاخر که در بر گیرنده مولفه های دین، اخلاق، آگاهی و امید و همچنین نشاط بخش باشد اهتمام شایسته ای داشته باشید.

لازم می دانم از زحمات مخلصانه و خدمات ارزشمند جناب آقای محمودرضا تخشید در طول تصدی ریاست مرکز امور نمایشی سیما که منشاء اثرات مفیدی بودند، صمیمانه سپاسگزاری کنم.

توفیق شما را برای اعتلای فرهنگ غنی اسلام و ایران از خداوند بزرگ مسئالت می کنم.

علی اصغر پور محمدی - معاون سیما

رحمان سیفی آزاد پیش از این مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه های یک و چهار سیما را تجربه کرده و فیلم نامه نویس فیلم های خواب زده ها و من مادر هستم بوده است.

وی تجربه تهیه کنندگی فیلم در سینما را نیز دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها