مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی:

پرداخت وام کالا در کمتر از 3 روز

برنامه «پایش» روز یکشنبه 22 آذر ماه، به موضوع بررسی مهم‌ترین تحولات اقتصادی هفته‌های اخیر و همچنین وام 10 میلیونی کالا می‌پردازد.
کد خبر: ۸۶۳۶۸۳
از عاقبت وام 10 میلیونی کالا تا استعفای دولتی‌ها

حمیدرضا غزنوی دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران با حضور در برنامه امشب پایش، به این سؤال پاسخ می‌دهد که سرانجام وام 10 میلیونی کالا چه شد؟ علی روحانی دیگر میهمان برنامه امشب نیز رابطه بانک مرکزی با بانک‌های غیردولتی را نقد و بررسی می‌کند.

توزیع کارت‌های اعتباری تا سقف 10 میلیون تومان برای خرید کالای داخلی، تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو و در نهایت تأمین مالی برای خرید دیون کالاهای واسطه‌ای برای تولید کنندگان، سه سیاستی بود که از اعلام تا اجرا با تغییراتی همراه شد و آخرین خلف وعده‌ها درخصوص وام کالا بود که به عقیده کارشناسان، گذشت زمان زیاد اجرای آن، تاثیر معکوس بر بنگاه‌های تولیدی گذاشته است.

آزادسازی بلیط هواپیما، ماجرای استعفای رئیس سازمان امور مالیاتی، علت درخواست دولت برای خودگردانی بیمارستان‌ها و استعفای معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر موضوعات امشب برنامه پایش است.

سؤال نظرسنجی این برنامه از بینندگان این است:

تصمیم بانک مرکزی به اعطای وام برای خرید کالاهای وارداتی، بیشتر به نفع کدام گروه خواهد بود؟

1- تولیدکنندگان 2- مصرف‌کنندگان 3- واردکنندگان.

بینندگان می‌توانند برای شرکت در این نظرسنجی عدد گزینه مورد نظر را به شماره پیامک 30000111 ارسال کنند.

علیرضا حیدری کشتی‌گیر سابق تیم ملی ایران و معدن دار نمونه کشور، میهمان بخش کارآفرین برنامه «پایش» است.

او صاحب یک معدن سنگ آهن در شهر کاشان است و از تجربیات موفقیت خود در عرصه اقتصادی برای بینندگان خواهد گفت.

علیرضا حیدری برنده مدال برنز المپیک آتن، یک مدال طلا، سه نقره و یک برنز قهرمانی جهان، سه مدال طلای بازی‌های آسیایی و چهار طلا و یک برنز قهرمانی آسیا است. او هم اکنون نایب رئیس فدراسیون کشتی ایران نیز است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «پایش» به تهیه‌کنندگی توحید آتشبار، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی به نمایش درمی‎آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها