شبکه سه سیما از شب بیست و هشتم تا سی‌ام صفر ویژه برنامه رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.
کد خبر: ۸۶۲۸۳۴
شبکه سه پایان ماه صفر، نشانی می دهد

«نشانی» عنوان برنامه‌ ای مستند ترکیبی است که به تهیه کنندگی علی اهرابی نیا، در گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه تولید شده است.

این برنامه با حضور کارشناسانی چون سید مجتبی حسینی و حجج الاسلام نظری منفرد، کازرونی و نظافت به ترتیب به مباحث رحمت و مهربانی پیامبر اکرم و ارتباط ایشان با خویشاوندان، دوستان و زیردستان، تاریخ وقایع بعد از پیامبر(ص)، رحمت و رأفت علی بن موسی الرضا و سیره اجتماعی حضرت رضا (ع) می پردازد.

همچنین در این برنامه با هنرمندانی چون فرهاد قائمیان، محققانی چون دکتر دولتی از استادان دانشگاه و مترجم نهج البلاغه و خطبه غدیر و شعرایی چون زمانیان، شفق و موید به گفت‌وگو می نشینیم.

این برنامه در 3 قسمت 75 دقیقه ای به ترتیب چهارشنبه 18 آذر ساعت 19:00 ، پنجشنبه 19 و جمعه 20 آذر ساعت 22:15 پخش خواهد شد.

گوینده این برنامه فرخ نعمتی و راوی آن رسالت بوذری است.

همچنین برنامه‌ای 200 دقیقه‌ای با همین عنوان، شنبه 21 آذر (30 صفر) مصادف با شهادت حضرت رضا (ع) با اجرای رسالت بوذری و محمد رضا حسینیان به صورت زنده از صحن جامع رضوی از ساعت 10:00عزاداری بزرگ رضوی را به تصویر می کشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌های معارفی منظومه بیداری، طریقت و سخنرانی حجت الاسلام ‌والمسلمین عالی از اربعین حسینی آغاز و تا پایان ماه صفر(21آذر ماه) ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها